لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقامات برزیلی اپل را به دلیل کاهش سرعت آیفون‌ها تحت فشار قرار داده‌اند

مقامات برزیلی اپل را به دلیل کاهش سرعت آیفون‌ها تحت فشار قرار داده‌اند

 تبعات کاهش سرعت آیفون‌ها به دلیل مشکلات مربوط به بازدهی باتری همچنان گریبان مدیران اپل را گرفته است. شکایت‌های متعدد و پرونده‌های قانونی در اروپا از یک طرف و حالا خواسته‌های مقام برزیلی باعث شده تا اپل بیش از هر زمان دیگری تحت فشار قرار گیرد.

مقامات مسئول در کشور برزیل به تازگی در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده‌های این کشور از اپل درخواست کرده‌اند که قیمت خدمات تعویض باتری آیفون را کاهش دهد. این مسئله در حالی پیش آمده که اپل به تازگی قیمت این خدمات را به نصف کاهش داده و از کاربران مبلغ 29 دلار را دریافت می‌کند.

بر همین اساس سازمان Procon-SP واقع در سائوپائولو اخیراً در بیانیه‌ای اعلام کرده که اپل باید در بازه زمانی محدود به مصرف کنندگان برزیلی توضیحی قاطع ارائه دهد و در عین حال راه کاری منصفانه را برای برطرف کردن بی‌اعتمادی‌ها پیشنهاد دهد.

این در حالی است که هنوز مقامات برزیلی در مورد قیمت مورد نظر تعویض باتری آیفون سخنی به میان نیاورده‌اند. با این حال آن‌ها حتی از قیمت 29 دلاری خدمات تعویض آیفون‌ها ناراضی هستند و خواستار کاهش بیشتر قیمت این خدمات هستند.

از طرفی اپل هنوز به عنوان یک کمپانی مطرح و شناخته شده در برزیل، هنوز به این درخواست واکنشی نشان نداده است و در عین حال سازمان یاد شده اعلام کرده که در صورت بی‌توجهی اپل به درخواست آن‌ها ممکن است اقدام‌ها قانونی برای محدود کردن فعالیت اپل در این کشور را پیش بگیرد.

این مسئله در حالی اتفاق افتاده که اپل حدود دو هفته پیش قیمت تعویض باتری‌ها را کاهش داد و از مصرف کنندگان سراسر جهان بابت این مسئله عذرخواهی کرد. گفتنی است که تا پیش از این، اپل مبلغ 79 دلار را برای تعویض باتری دریافت می‌کرد که اتفاقات اخیر باعث شده تا این شرکت قیمت این سرویس را کاهش دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420