لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جدید ترین کانسبت و خبر های پیرامون IOS 7

جدید ترین کانسبت و خبر های پیرامون IOS 7

در آگوست سال 2007 اپل سیستم عامل گوشی آیفون و آیپاد تاچ خود را به نام  iOS نام گذاری کرد و اولین سیستم عامل خود IOS 1.0.1 را بر روی اولین گوشی هوشمند خود یعنی آیفون 2G راه اندازی کرد. بعد از گذشت چندین سال و ارائه دیگر نسخه های IOS حال نوبت به یک خانه تکانی حسابی از طرف اپل برای تغییرات کلی در سیستم عامل IOS می باشد.

مطابق گزارش ها، اپل در حال کار بر روی ios 7 می باشد و برای اینکه از برنامه زمان بندی عقب نماند تیم مهندسی که در حال کار بر روی نسخه ی 10.9 سیستم عامل مکینتاش بوده اند را متوقف کرده تا بتواند تمام تمرکز خود را بر روی نسخه بعدی ios داشته باشد.

در سال گذشته مسئول بخش IOS آقای Scott Forstall بود که با رفتن وی مسئولیت این بخش به Jony Ive سپرده شد. حال برای هرچه زود تر تمام شدن این کار بزرگ ، امکان کار بر روی نسخه ی بعدی ios برای تیم مهندسی ios در بیرون از محل کار نیز فراهم شده است. بدین صورت که به آن ها آیفون های خاصی برای این کار داده شده و بر روی صفحه نمایش دستگاه از فیلترهای پلاریزه (محافظ های صفحه ای) خاصی استفاده می شود تا زاویه دید را کاهش دهد و فقط از رو برو صفحه نمایش قابل دیدن باشد تا آن ها بتوانند به براحتی کار بر روی نسخه ی بعدی ios را به اتمام برسانند. چنین کاری باعث می شود که دیگر افراد از ظاهر IOS 7 مطلع نشوند و ظاهر آن نیز لو نرود.

پیش بینی می شود که رابط کاربری IOS 7 با تغییرات و تفاوت های زیادی همراه باشد. همچنین Jony Ive خبر هایی در مورد تغییرات بزرگی در ظاهر و پوسته نسخه بعدی IOS داده است و احتمال می رود در زمان معرفی آیفون نسل بعد اپل از این نسخه IOS نیز رونمایی شود.

 

در این میان کانسبت هایی در مورد نسخه بعدی IOS طراحی و در دنیای اینترنت منتشر شد. که جدید ترین کانسبت IOS 7 منتشر شده را می توانید در پایین ببینید. طراح این کانسبت F. Bianco می باشد که مفهوم خود از IOS 7 را چنین نشان داده است. در این کانسبت پیشرفت های متعددی از جمله پیشرفت های لاک اسکرین، تنطیمات سریع، پاسخ دادن سریع، مدیریت دانلود در سافاری و خیلی مورد های دیگر قابل دیدن می باشد.

 

SOURCE : macrumors   iclarified

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420