لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

CES 2018؛ نبرد گوگل با الکسا و سیری

CES 2018؛ نبرد گوگل با الکسا و سیری

خبرهای به دست آمده از لاس‌وگاس حاکی از آن است که شرکت گوگل، CES 2018 را به صحنه نبرد دستیارهای هوشمند صوتی تبدیل کرده است.

اهالی مانتین ویوو هزینه زیادی برای تبلیغ عبارت Hey Google کرده‌اند تا نشان دهند که دستیار هوشمند صوتی گوگل نیز همانند الکسا و سیری با یک عبارت مشترک فراخوانی می‌شود. تا پیش از این دستیار گوگل تنها با عبارت OK Google فراخوانی می‌شد اما حالا این شرکت تصمیم دارد تا همانند سیری، کورتانا و الکسا، به صورت مشابه فراخوانی شود و کارهای مختلف کاربران را انجام دهد.

گوگل از اوایل ماه دسامبر، قابلیت یاد شده را برای تمامی کاربران دستیار هوشمند گوگل ارائه داد. با این حال بسیاری از کاربران همچنان از عبارت OK Google استفاده می‌کنند. همین مسئله باعث شده تا این شرکت اقدام به تبلیغاتی گسترده در محوطه نمایشگاه کند تا به همه بازدیدکنندگان و در عین حال تمامی کاربران عبارت Hey Google را بشناساند.

دستیارهای هوشمند صوتی، از جمله محصولات نرم‌افزاری هستند که باعث عادت دادن هرچه بیشتر کاربران به اکوسیستم‌های اختصاصی توسعه یافته توسط کمپانی‌ها می‌شود. بر همین اساس، بسیاری از شرکت‌ها در چند سال اخیر به فکر توسعه هر چه بیشتر این دستیارهای هوشمند و عرضه آنها در کنار محصولات خود افتاده‌اند. شرکت‌های توسعه دهنده این محصولات با گسترش دستیار خود، می‌توانند به گونه‌ای روان‌شناسانه ذهن کاربر را به آن عادت داده و پس از آن اقدام به فروش محصولاتی نظیر اسپیکر هوشمند، محصولات هوشمند سازی خانه مبتنی بر دستیار صوتی و همچنین تجهیزات کامپیوتری و گجت‌های گوناگون نظیر کامپیوتر رومیزی، لپ تاپ، تبلت و تلفن هوشمند به کاربران کنند.

به همین دلیل نیز بازار رقابت میان دستیارهای صوتی بسیار داغ است. اپل مایکروسافت و آمازون به ترتیب دستیارهای هوشمند صوتی سیری، کورتانا و آمازون را توسعه داده‌اند و گوگل تصمیم دارد تا رقابتی ویژه را با این شرکت‌ها و دستیارهای صوتی هوشمندشان شروع کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420