لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با استاندارد جدید وای فای آشنا شوید

با استاندارد جدید وای فای آشنا شوید

 شرکت اینتل به تازگی نسل جدید شبکه ارتباط بی‌سیم را با عنوان 802.11ax معرفی کرده است.

استاندارد جدید 802.11ax قرار است سرعت ارتباط بیشتری داشته باشد و کاربرد بیشتری برای اتصال تعداد زیاد دستگاه‌ها به صورت هم‌زمان داشته باشد. به همین دلیل استاندارد جدید بهترین گزینه برای هات اسپات‌های عمومی به حساب خواهد آمد.

علاوه بر مکان‌های عمومی، استاندارد یا شده می‌تواند بهترین گزینه برای استفاده خانگی افراد حرفه‌ای باشد. افرادی که تعداد زیادی از گجت‌ها را در خانه استفاده می‌کنند و علاوه بر آن تمایل زیادی به استریم ویدیوی با کیفیت و همچنین اجرای بازهای آنلاین دارند، می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

علاوه بر این، Wi-Fi Alliance اعلام کرده که استفاده عمومی و عرضه روترهای مبتنی بر این استاندارد از سال 2019 شروع خواهد شد. این در حالی است که برخی از کمپانی‌های خاص نظیر ایسوس از همین حالا روترهای خود که مبتنی بر این استاندارد هست را معرفی کرده‌اند.

کاربران باید توجه داشته باشند که استفاده از این استاندارد مستلزم داشتن یک مودم پشتیبانی کنند و همچنین دستگاه‌های هوشمند مجهز به چیپ‌های ارتباطی با قابلیت پشتیبانی از استاندارد یاد شده است. پیش بینی می‌شود که استاندارد یاد شده در سال آینده میلادی روی تمامی تلفن‌های هوشمند جدید ارائه شود.

بر همین اساس شرکت کوالکام از یک سال پیش تلاش برای ارائه چیپ‌های پشتیبانی کننده از استاندارد وای فای جدید را شروع کرده است. در عین حال شرکت اینتل نیز تلاش‌هایی را برای ارائه این استاندارد در روترهای Arris کرده است.

استاندارد جدید همچنین می‌تواند برای توسعه و گسترش هرچه بیشتر سیستم‌های هوشمند سازی خانه و همچنین اینترنت اشیا به کار آید. به همین دلیل، بسیاری از تحلیلگران تکنولوژی جدید را نقطه عطفی مهم در گسترش اینترنت اشیا و تکنولوژی‌های مبتنی بر آن می‌دانند که باعث گسترش هر چه بیشتر اینترنت در میان تمامی ابزارها خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420