لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در تاریخ؛ بازگشت به سوددهی

اپل در تاریخ؛ بازگشت به سوددهی

 17 دی 1376 (6 ژانویه 1998) شرکت اپل پس از مدت‌ها دوباره به سود دهی بازگشت. این در حالی است که اپل تا مرز ورشکستگی پیش رفته بود.

در بازه 1985 تا 1997 استیو جابز اپل را ترک کرده بود و مدیران متعددی بر سر کار آمده بودند. به کار بردن سلایق شخصی و بی‌کفایتی آن‌ها باعث شده بود تا بسیاری از امتیازهای اپل از بین برود. در این میان اپل حتی امتیاز فروش سیستم عامل مک را واگذار کرده بود. عمق فاجعه جایی مشخص می‌شود که اپل در یک بازه سه ماهه در سال 1997 بیش از 161 میلیون دلار را از دست داده بود.

با این حال بازگشت استیو جابز از طریق خرید شرکت NeXT باعث شد تا اپل دوباره به یک شرکت موفق تبدیل شود. اولین محصول اپل در زمان استیو جابز که یکی از موفق‌ترین محصولات این کمپانی در طول دوران کاری به حساب میاید، iMac G3، بود. این محصول اولین نسل از سری کامپیوترهای آیمک بود که با طراحی ویژه و منحصر به فردی تولید شده بود. این محصول حتی قدم‌هایی فراتر از پیش‌بینی‌ها تحلیل‌ها گذاشت و 130 هزار واحد از آن را به فروش رساند. این در حالی است که تحلیلگران در آن زمان پیش بینی 80 هزار فروش از این محصول را تا پایان 1999 داشتند.

کامپیوتر رومیزی آیمک G3 مجهز به سیستم عامل Mac OS 8 شده بود. باز پس گرفتن امتیاز فروش Mac OS باعث شده بود تا Mac OS 8 در کنار آیمک جدید موفقیت بیشتری را تجربه کند. اپل بعدها به فکر تولید نسخه‌های دیگر آیمک در رنگ‌های متنوع‌تر کرد. تولید نسل جدید آن در رنگ‌های متنوع‌تر نیز باعث افزایش موفقیت اپل شد.

اپل بعدها با تولید محصولاتی نظیر آیپاد در سال 2001 و همچنین آیفون در سال 2007 توانست به یکی از پرسودترین کمپانی‌های تولید کننده دستگاه‌های هوشمند و کامپیوتری تبدیل شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420