لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در حال تحقیق روی فشرده‌سازی هرچه بیشتر ویدیوهای آنلاین است

اپل در حال تحقیق روی فشرده‌سازی هرچه بیشتر ویدیوهای آنلاین است

 شرکت اپل به تازگی به جمع شرکت‌های عضو Open Media پیوسته است تا روشی استاندارد برای فشرده‌سازی هرچه بیشتر ویدیوهای با کیفیت به منظور پخش آنلاین کشف شود.

Open Media یک سازمان غیرانتفاعی است که در حال توسعه روش‌هایی برای فشرده‌سازی ویدیوها و کدک‌های جدید برای آن است. شرکت‌های بزرگی نظیر آمازون، اپل، سیسکو، فیس‌بوک، گوگل، IBM، مایکروسافت، موزیلا، نتفلیکس و انویدیا از همین حالا در حال همکاری با این سازمان هستند تا به این هدف دست یابند.

در این میان، هدف اصلی این سازمان توسعه یک روش مشترک و یکسان با همکاری تمامی شرکت‌ها است تا مشکل بر سر پتنت و لایسنس برای آن وجود نداشته باشد. گفتنی است که این پروژه در سال 2015 تشکیل شد و در آن زمان، مدیران این سازمان غیرانتفاعی اعلام کرده بودند که در تلاش برای پیدا کردن استانداردی جایگزین برای HEVC هستند تا یک روش مشترک برای تمامی کمپانی‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

Open Media تصمیم دارد تا روشی استاندارد را توسعه دهد که قابل استفاده توسط تمامی کمپانی‌ها باشد. امتیاز این استاندارد قرار نیست اختصاصی باشد و تمامی کمپانی‌ها بدون کسب اجازه یا اقدام به خرید لایسنس می‌توانند از آن بهره ببرند.

استفاده از یک استاندارد مشترک رایگان می‌تواند به گسترش ویدیو در دنیای وب کمک زیادی کند. این استاندارد می‌تواند جایگزینی مناسب برای فلش باشد و بتواند در آینده‌ای نزدیک جای سیستم کنونی پخش ویدیو را بگیرد.

پیوستن اپل به این سازمان کمک قابل توجهی به توسعه این سیستم می‌کند. اپل به عنوان یکی از شرکت‌های طرفدار سیستم‌های اختصاصی شناخته شده است. با این حال این شرکت می‌تواند با استفاده از کدک‌های مشترک در محصولاتی نظیر آیپد و آیفون، کاربری آن‌ها را با دیگر دستگاه‌ها و اکوسیستم‌های موجود در بازار هماهنگ کند.

علاوه بر این سیستم کدک‌های مشترک می‌تواند برای ارائه سرویس‌های ویدیویی نظیر نتفلیکس در دستگاه‌های گوناگون نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420