لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ساخت پرتره استیو جابز با زباله‌های الکترونیکی

ساخت پرتره استیو جابز با زباله‌های الکترونیکی

در میان تمام شخصیت‌های معروف دنیا، استیو جابز جایگاه ویژه‌ای دارد. جابز در دو دهه گذشته تبدیل به یک سمبل برای خلاقیت و تولید محصولات برتر تبدیل شده است.

همین مسئله باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر ایجاد خلاقیتی برای احترام به او باشند. در این میان Jason Mecier، یک هنرمند اهل سان‌فرانسیسکو، به تازگی یک خلاقیت ویژه را برای ساخت پرتره استیو جابز به کار گرفته است. Mecier از زباله‌های الکترونیکی، و ابزارهای قدیمی استفاده کرده تا صورت جابز را به تصویر بکشد.

پرتره ساخته شده توسط او، همان تصویری است که Albert Watson در سال 2006 از جابز گرفته بود. این پرتره پیش از این یک بار در مجله Fortune و یک بار بر روی جلد کتاب بیوگرافی جابز، نوشته Walter Isaacson در سال 2011 نشان داده شده بود.

 در این میان یک حقیقت بسیار جالب وجود دارد و آن هم اینکه Jason Mecier چگونه لوازم الکترونیکی قدیمی را تبدیل به یک اثر هنری میکند. علاوه بر این، باید اشاره کرد که مواد اولیه به صورت تصادفی انتخاب نشده‌اند. این وسایل شامل تلفن‌های همراه و قطعات مختلف آن، آیپاد، هدفون، کیبوردهای مختلف کامپیوترهای مک، سی دی، باتری، ماوس و کارت‌های حافظه می‌شود.

استفاده این ابزارها باعث شده تا این پرتره بیش از 9 کیلوگرم وزن داشته باشد. گفتنی است که این تصویر سال 2014 ساخته شده است و بارها دست به دست چرخیده است.

با دقت در این تصویر می‌توان به طور واضح ابزارهای الکترونیکی تشکیل دهنده صورت جابز را دید. در ساخت صورت جابز بیشتر از بردهای الکترونیکی استفاده شده است. در حالی که پس زمینه آن به خاطر رنگ سفید، اغلب از لوازم جانبی محصولات اپل استفاده شده است.در تصویر پس زمینه به طور واضح می‌توان خلاقیت به کار رفته در این اثر هنری را دید که حتی در آن از دفترچه راهنمای محصولات اپل استفاده شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420