لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کروم به اینترنت اکسپلورر 6 تبدیل می‌شود

کروم به اینترنت اکسپلورر 6 تبدیل می‌شود

 مرورگر اینترنت شرکت گوگل با عنوان کروم، تا به امروز توانسته بیشترین میزان رضایت را در میان کاربران ثبت کند. در این میان مرورگر یاد شده به تازگی رکورد یکی از پرمصرف‌ترین مرورگرهای تاریخ اینترنت را شکانده است. کروم در حال تبدیل شدن به اینترنت اکسپلورر 6 است.

محبوبیت روزافزون گوگل کروم باعث شده تا نهایتاً پس از گذشت یک دهه، گوگل بتواند اینترنت اکسپلورر 6را به طور کامل از دنیای وب حذف کند.

تا یک دهه گذشته، گسترش بسیار زیاد ویندوز اکس پی باعث شده بود تا بسیاری از توسعه‌دهندگان مجبور به سازگار کردن محصولات خود با این سیستم‌عامل باشند. این مسئله در مورد صفحات وب نیز برقرار بود و مرورگر اینترنت اکسپلورر 6که در کنار این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز عرضه شده بود، تبدیل به کلاینت مرجع، برای بسیاری از کاربران و توسعه‌دهندگان شده بود.

همین مسئله باعث شد تا اغلب توسعه‌دهندگان و طراحان وب، تنها به فکر اجرای وب سایت خود در اینترنت اکسپلورر 6باشند. این مسئله تا جایی گسترش پیدا کرد که دولت‌ کشورهای مختلف حتی مدت‌ها پس از مرگ اینترنت اکسپلورر 6 نیز وب سایت خود را با سازگاری کامل از این مرورگر توسعه می‌دادند.

این قاعده در مورد وب‌سایت‌های دولتی کشورهای پیشرفته از لحاظ فناوری نظیر آمریکا و کانادا نیز پابرجا بود؛ تا حدی که مایکروسافت نیز به عنوان توسعه‌دهنده این مرورگر، امکان حذف کامل آن را از ویندوز نداشت. مایکروسافت حتی در توسعه ویندوز 10 نیز مجبور شد در کنار مرورگر اج، همچنان اینترنت اکسپلورر را در نسخه جدید سیستم‌عامل خود جای دهد تا کاربران برای دسترسی به وب‌سایت‌های دولتی، دچار مشکل نشوند.

اما حالا محبوبیت بیش از اندازه کروم باعث شده تا چالش بزرگ دنیای وب بر سر نسخه‌های قدیمی اینترنت اکسپلورر تا حدی قابل قبول حل شود. بر همین اساس، بسیاری از وب‌سایت‌هایی که تا پیش از این تنها از نسخه قدیمی مرورگر مایکروسافت استفاده می‌کردند، وب سایت خود را با سازگاری کامل از کروم تغییر دهند. همین مسئله کروم را به عنوان جایگزینی موفق و ایمن در میان کاربران و توسعه‌دهندگان معرفی کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420