لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

احتمال خداحافظی سرپرست اپل موزیک با شرکت اپل

احتمال خداحافظی سرپرست اپل موزیک با شرکت اپل

براساس گزارشی از خبرگزاری Bilboard today، ممکن است jimmy Lovine پست خود را به عنوان رئیس سرویس استریم موزیک اپل در مرداد ماه امسال، ترک نماید.

بر طبق این گزارش، پس از فروش 3 میلیارد دلاری هدفون‌های Beats در سال 2014 توسط Lovine و Dr.Dre به شرکت اپل، زمان احتمالی اعلام‌شده دقیقا با حق بیمه سهم اپل Lovine همزمان می‌شود.

سرویس Apple Music تحت ریاست Lovine در این سالها به رقم 30 میلیون کاربر پولی رسیده است که از لحاظ محبوبیت، بعد از سرویس Spotify با 70 میلیون مشترک ماهانه قرار دارد.

این موفقیت عظیم در این چند روز اخیر توسط این شرکت استریم موسیقی سوئدی به ‌طور رسمی اعلام شد.

شرکت اپل قادر بوده تا طی مدت کمی، سرویس خود را در حد رقابت با سرویس استریم موزیک شماره یک دنیا بالا بکشد و با آن همگام شود که این موضوع به خودی خود، مسئله‌ای فوق‌العاده چشمگیر است.

این موفقیت موجب شده تا Lovine به عنوان یک مدیر اجرایی در صنعت موسیقی، احترام زیادی نزد تکنولوژیست‌های این حوزه کسب نماید.

هنوز قصد Lovine از ترک احتمالی‌اش از این شرکت در اواخر نیمه اول سال، مشخص نیست. اما با احتساب حقوق قابل توجه او، Lovine می‌تواند هر تعداد از معاملات تجاری یا سرمایه‌گذاری که می‌خواهد را در حوزه فناوری یا ضبط موسیقی به انجام برساند.

پیش از این Goldman Sachs این‌طور عنوان کرده بود که استریم موسیقی می‌تواند موجب رشد بی‌سابقه کسب و کار صنعت موسیقی در دهه آینده شود. Lovine در شهریور ماه (سپتامبر 2017) مصاحبه‌ای با خبرگزاری Billboard داشت و ضمن قبول نداشتن این موضوع، اظهارنظر خود را این‌طور بیان کرد که:

در اینجا فقط یک مشکل هست که نیاز به یک راه حل اساسی دارد و من می‌خواهم در جهت بهبود و به انجام رساندن آن تلاش کنم.

شرکت مالی و سرمایه‌گذاری Goldman Sachs ممکن است خیال کند که این موضوع مسئله‌ای حل شده است، اما من این‌طور فکر نمی‌کنم. نقطه نظرات ما با هم تفاوت زیادی دارد.

​by  jimmy Lovine

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420