لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: چگونه تب‌های بسته شده سافاری را مجددا باز کنیم؟

آموزش: چگونه تب‌های بسته شده سافاری را مجددا باز کنیم؟

​مطمئنا برای همه شما این موضوع پیش آمده که به صورت ناخودآگاه، یکی از تب‌های سافاری را به اشتباه بسته باشید و بابت این موضوع بسیار غصه‌دار شوید! اما این آخر دنیا نیست. چرا که قابلیت بازیابی آن برای تمامی کاربران در نظر گرفته شده است. اگر عنوان موضوع را به یاد داشته باشید، می‌توانید آن را در کادر جستجو تایپ کنید و به این ترتیب سافاری سایت مورد نظر را به شما پیشنهاد می‌دهد. اما اگر تایتل را هم به خاطر نمی‌آورید، باز هم یک راه ساده‌تر پیش روی شما قرار گرفته است.

چگونه تب‌های بسته شده را مجددا باز کنیم؟

این ترفند جادویی روی هر دو سیستم عامل آی او اس و مک پاسخگوست. تنها کاری که باید انجام دهید، ضربه یا کلیک روی آیکون + و نگه داشتن انگشتان خود است. به این ترتیب یک منوی پاپ‌آپ باز شده و آخرین تب‌های بسته‌شده را به شما نمایش می‌دهد. اما به یاد داشته باشید که در صورت بستن سافاری، این لیست پاکسازی می‌شود.

اما اگر تبی که بسته شده آخرین مورد بوده و دیگر تبی وجود ندارد، یک کار اضافه باید انجام دهید. به این ترتیب که روی آیکون نمایش تب‌ها (دو مربع داخل هم) ضربه زده و سپس آیکون + را انتخاب کنید.

یکی دیگر از ترفندهای سافاری را می‌توان امکان Paste و جستجو دانست.

در این حالت شما اگر آدرسی را در حافظه کپی نموده و آماده وارد شدن به آن باشید، می‌توانید قسمت کادر آدرس را لمس نموده و انگشت خود را نگه دارید. عبارت‌های Paste و Paste and Go ظاهر می‌شود. حالا با انتخاب Paste and Go، می‌توانید همزمان عبارت قرار گرفته در حافظه دستگاه را در کادر جستجو نوشته و همزمان وارد آن شوید.

همچنین اگر تعداد تب‌های شما زیاد شده و قصد بستن تمامی آنها را دارید، انگشت خود را روی آیکون نمایش تب‌ها نگه داشته و مانند تصویر زیر، از نوی پاپ‌آپ باز شده گزینه Close All ** Tabs را انتخاب نمایید.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373