لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعداد کاربران پرمیوم اسپاتیفای به 70 میلیون رسید

تعداد کاربران پرمیوم اسپاتیفای به 70 میلیون رسید

 سرویس موسیقی اسپاتیفای به تازگی توانسته به نقطه عطفی در تعداد کاربران اکانت پرمیوم خود برسد. بر همین اساس، 70 میلیون حساب کاربری در اسپاتیفای، سرویس‌های پولی را خریداری کرده است.

اسپاتیفای به تازگی این مسئله را در توییتر خود اعلام کرده است. بر اساس آمارهای رسمی، در اواخر ماه جولای 2017، تعداد کاربران پولی اسپاتیفای 60 میلیون بود که حالا به 70 میلیون رسیده است. در عین حال، هنوز 140 میلیون کاربر از این سرویس پخش موسیقی در سراسر جهان به صورت رایگان استفاده می‌کنند.

این سرویس پخش موسیقی، یکی از مهم‌ترین رقبای Apple Music به حساب میاید. بر همین اساس سرویس پخش موسیقی اپل تا ماه سپتامبر 2017 تنها 30 میلیون کاربر پولی داشت که تا به امروز تنها 5 میلیون به این مجموعه اضافه شده است. در حقیقت، اپل به اندازه نصف اسپاتیفای، کاربر پولی دارد.

البته باید توجه داشت که میزان رشد کاربران Apple Music از زمان عرضه این سرویس بسیار بالا بوده است. این سرویس در سپتامبر 2016 نزدیک به 17 میلیون کاربر فعال داشت که این مقدار در عرض یک سال به میزان دو برابر افزایش یافته بود.

اپل در ابتدای عرضه این سرویس موسیقی، سه ماه کاربری پرمیوم را به صورت رایگان ارائه می‌داد و پس از آن 9.99 دلار برای هر ماه دریافت می‌کرد. این در حالی است که شکایت برخی از هنرمندان به دلیل نقض امتیاز فروش رایگان باعث شد تا اپل حتی برای دوره سه ماهه ابتدایی خود نیز، مبلغی خاص را از کاربران دریافت کند.

علاوه بر این، همکاری اسپاتیفای با یکی از محبوب‌ترین سرویس مسیریابی دنیا و همچنین امکانات ویژه آن برای استفاده در تمامی پلتفرم‌ها باعث شده تا تعداد کاربران این سرویس بیشتر از سرویس‌های رقیب نظیر اپل موزیک باشد. این مسئله در حالی است که اپل تمامم تلاش خود را برای توسعه هر چه بهتر این سرویس و افزایش تعداد کاربران آن به کار گرفته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420