لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

2018 سال سرنوشت‌ساز برای اسپیکرهای هوشمند خواهد بود

2018 سال سرنوشت‌ساز برای اسپیکرهای هوشمند خواهد بود

گزارش‌های اخیر منتشر شده توسط بنیاد تحلیلی Canalys نشان می‌دهد که 2018، سالی سرنوشت‌ساز برای اسپیکرهای هوشمند خواهد بود.

بر اساس این گزارش، Canalys پیش‌بینی می‌کند که میزان فروش این گونه از محصولات، در سال جدید میلادی به 56.3 میلیون واحد خواهد رسید. این در حالی است که بر اساس آمارهای منتشر شده توسط TechCrunch در سال 2017، میزان فروش این محصولات نزدیک به 30 میلیون واحد بوده است.

این موسسه پیش‌بینی می‌کند که آمازون و گوگل به ترتیب با عرضه اسپیکرهای اکو و هوم در صدر جدول تولید کنندگان اسپیکرهای هوشمند قرار خواهد گرفت. علاوه بر این محصولات، عرضه اسپیکر هوشمند اپل با عنوان هوم پاد باعث می‌شود تا میزان رشد و فروش اسپیکرهای هوشمند به طرز قابل توجهی افزایش یابد.

Lucio Chen تحلیلگر این گزارش، اعلام کرده که دستگاه‌هایی با عنوان اسپیکر هوشمند، در سال 2018 بیشترین رشد تولید و عرضه را در میان محصولات تجربه خواهند کرد. این در حالی است که میزان رشد محصولاتی نظیر پوشیدنی‌های هوشمند و ابزارهای مبتنی بر واقعیت افزوده و مجازی تا این حد، قابل توجه نخواهند بود.

در ادامه این گزارش آمده است که اسپیکرهای هوشمند در بازار داخلی آمریکا توجه بیشتری را نسبت به دیگر کشورها جلب خواهند کرد. بر اساس این ادعا، فروش این محصولات داخل آمریکا در سال 2018 بیش از 38.4 میلیون خواهد بود. این در حالی است که در همین سال، کشور چین تنها شاهد خرید و فروش 4.4 میلیون واحد از این محصولات خواهد بود. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2020، تقریباً تمامی آمریکایی‌ها از این دستگاه هوشمند استفاده خواهند کرد.

در این میان، با وجود اینکه هوم پاد هنوز به بازار عرضه نشده است، اما میزان علاقه به تهیه آن در میان کاربران بسیار زیاد است. این محصول با توجه به اینکه از دستیار هوشمند صوتی سیری استفاده می‌کند و اینکه سازگاری کامل با محصولات و سرویس‌های توسعه داده شده اپل دارد، بهترین گزینه برای کاربران اکوسیستم این شرکت به حساب میاید و به همین دلیل، میزان تمایل به خرید آن افزایش خواهد یافت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420