لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپ‌استور رکورد جدیدی را شکست

اپ‌استور رکورد جدیدی را شکست

در همین روزهای آغازین سال 2018، شکستن رکورد بالاترین میزان درآمد در یک روز واحد برای اپ‌استور، نوید یک سال تاریخی را به اپل می‌دهد.

براساس اخبار رسیده، شرکت اپل این‌طور عنوان کرده که کاربران آیفون و آیپد بالغ بر 300 میلیون دلار در اولین روز سال نو خرید کرده‌اند. این در حالی است که رکورد قبلی 240 میلیون دلار بوده است.

اپل در وبلاگ خود به این موضوع اشاره کرده که کاربران از آغاز شب کریسمس طی 7 روز برای اپلیکیشن‌ها و خرید‌های درون‌برنامه‌ای، مبلغ 890 میلیون دلار خرج کرده‌اند.

در چند سال اخیر App Store و دیگر سرویس‌های این کمپانی تبدیل به منبع درآمد بسیار مهمی برای این شرکت شده‌ است. سرویس‌های اپل از App Store، iTunes ،Apple Music و iCloud تشکیل شده و چنانچه این غول فناوری آنها را به عنوان کسب و کاری مستقل از کمپانی اپل معرفی نماید، بدون شک امسال در لیست Fortune 100 company قرار خواهند گرفت.

ما کمال قدردانی و تشکر را از توسعه‌دهندگان نوآور و خلاقی که اپلیکیشن‌هایی بسیار عالی خلق کرده‌اند و موجب تغییر زندگی مردم در جهتی بهتر شده‌اند، داریم.

by  Phil Schiller

توسعه‌دهندگان iOS به‌ تنهایی در سال 2017 مبلغی در حدود 26.5 میلیارد دلار درآمد کسب کردند که این در واقع بیش از 30 درصد نسبت به سال 2016، افزایش داشته است.

اکنون بیش از 2000 اپلیکیشن برای پلتفرم ARKit از زمان عرضه iOS 11، به این سیستم‌عامل اضافه شده است.

آپدیت رابط گرافیکی اپ‌استور نیز با هدف افزایش کشف برنامه‌های جدید به این بخش از سیستم عامل در پاییز امسال، اضافه شد.

شرکت اپل در آخر به این موضوع اشاره کرد که از زمان رونمایی از اپ‌استور در سال (2008)، بیش از 86 میلیارد دلار به توسعه‌دهندگان پرداخت شده است.

محبوبیت روزافزون فروشگاه اینترنتی اپ استور نشان‌دهنده این موضوع است که سرویس خدمات مشتریان اپل، اهمیت ویژه‌ای برای این شرکت داشته و تمرکز در این حوزه، موجب ارتقا درآمد و رضایت‌مندی هر چه بیشتر مشتریان اپل در سراسر دنیا شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420