لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتشار نسخه سوم بتای iOS 11.2.5 برای توسعه‌دهندگان

انتشار نسخه سوم بتای iOS 11.2.5 برای توسعه‌دهندگان

شرکت اپل امروز سومین نسخه بتای عرضه نشده iOS 11.2.5 را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد. این اتفاق دقیقاً دو هفته بعد از انتشار نسخه دوم بتا و سه هفته پس از عرضه رسمی iOS 11.2.1 توسط اپل صورت گرفته است و همان‌ طور که می‌دانید، این نسخه، آخرین به‌روزرسانی رسمی اپل به منظور برطرف کردن مشکل آسیب‌پذیری HomeKit به حساب میاید.

توسعه‌دهندگانی که حساب کاربری 99 دلاری را تهیه کرده‌اند از این پس می‌توانند این نسخه آزمایشی را از طریق Apple Developer Center یا از طریق اینترنت بی‌سیم با پیکربندی مناسب برای پروفایل خود، دریافت نمایند.

سومین بتای iOS 11.2.5 شامل ویژگی جدیدی است که به دستیار هوشمند سیری امکان دریافت و پخش جدیدترین اخبار را به صورت روزانه ارائه می‌دهد. این دستیار هوشمند صوتی، از این پس به ‌صورت پیش‌فرض اخبار Washington Post را ارائه می‌دهد، اما شما می‌توانید به جای آن، از خبرگزاری‌های دیگر نظیر Fox News، CNN یا NPR نیز استفاده کنید.

این قابلیت جدید صوتی، زمانی که از جمله Hey Siri استفاده کنید و یا با استفاده از CarPlay یا هدفون از سیری درباره اخبار بپرسید، فراخوانی می‌شود.

چنانچه قابلیت سیری را از طریق دکمه کناری گوشی یا دکمه هوم دستگاه فعال نمایید، تیتر‌های خبری Apple news به شما نمایش داده خواهد شد. گفتنی است که هنوز در مورد دیگر قابلیت‌های این نسخه آزمایشی iOS 11.2.5 اطلاعاتی در دست نیست.

البته لازم به ذکر است؛ در دو نسخه پیشین بتای این سیستم‌عامل، تغییرات قابل توجهی مشاهده نشده بود، بنابراین می‌توان این طور نتیجه‌گیری کرد که نسخه جدید عرضه شده، علاوه بر قابلیت سیری، عموماً بر روی برطرف ‌کردن باگ‌ها و مشکلات امنیتی تمرکز دارد.

همچنین تا زمان عرضه نسخه نهایی و عمومی iOS 11.2.5 نمی‌توان در مورد تمامی تغییرات و ویژگی‌های آن با اطمینان صحبت کرد. طبق اطلاعات پیشین، شرکت اپل قرار است در نسخه‌های آتی، ویژگی iCloud Messages را اضافه نماید، اما متأسفانه تاکنون جزییات جدیدی درباره زمان معرفی آن توسط این شرکت ارائه نشده است.

در آخر باید به این موضوع اشاره کنیم که شرکت اپل علاوه بر این ورژن، نسخه عمومی بتای سیستم‌عامل جدید را در دسترس تمامی کاربران قرار داده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420