لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ال جی امسال تأمین قطعات پنل OLED در آیفون ایکس پلاس را شروع می‌کند

ال جی امسال تأمین قطعات پنل OLED در آیفون ایکس پلاس را شروع می‌کند

بر اساس گزارش‌های جدید، شرکت اپل پس از تحمل چالش‌های گوناگون بر سر همکاری با سامسونگ، این بار تصمیم دارد تا وظیفه تأمین قطعات نمایشگر آیفون ایکس پلاس را بر عهده ال جی بگذارد.

در گزارش جدید Financial Times به این مسئله اشاره شده است که سهامِ بخش تولید نمایشگرهای شرکت ال جی، با عنوان LG Display در طول یک ماه گذشته افزایش چشم‌گیری را به خود دیده است. این خبرگزاری همچنین ادعا می‌کند که این افزایش، به دلیل شروع روند همکاری اپل با ال جی است.

علاوه بر این، Electronic Times به تازگی ادعا کرده که این شرکت کره‌ای تصمیم دارد تا بیش از 15 میلیون قطعه پنل اولد برای آیفون ایکس پلاس را تا پایان سال مالی 2018، به اپل تحویل دهد. ال جی از همین حالا به عنوان یکی از شرکت‌های موفق و مهم در زمینه تولید پنل‌های LCD فعالیت می‌کند. در عین حال اپل به عنوان تولید کننده تلفن‌های هوشمند آیفون، وظیفه تأمین پنل‌های LCD مورد نیاز آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را بر عهده ال جی گذاشته است.

تا به امروز شرکت سامسونگ توانسته نام خود را به عنوان موفق‌ترین شرکت در زمینه تولید نمایشگرهای اولد ثبت کند. همین مسئله باعث شد تا اپل، حتی با وجود اختلاف‌های بسیار زیاد، با این کمپانی بر سر تأمین نمایشگرهای آیفون ایکس همکاری کند.

با این حال اپل تصمیم دارد تا در سال جدید میلادی، ال جی را جایگزین سامسونگ کند و به عمر همکاری خود را با تولید کننده تلفن‌های هوشمند گلکسی، پایان دهد.

اپل مدت زیادی است که با چالش‌های مختلفی از طرف سامسونگ مواجه شده است. نقض پتنت‌های مختلف در تولید گلکسی‌ها از یک طرف، و گران‌فروشی و کیفیت پایین قطعات تولید شده توسط این شرکت کره‌ای باعث شده تا اپل تصمیم به قطع کامل همکاری با این شرکت بگیرد.

لازم به یادآوری است که اپل علت اصلی مشکلاتی نظیر عدم بازدهی صحیح پردازنده آیفون 6 و همچنین قیمت بالای آیفون 10 را بر گردن سامسونگ انداخته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420