لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا اپل نتفلیکس را نمی‌خرد؟

چرا اپل نتفلیکس را نمی‌خرد؟

 چند روز پیش، برخی از تحلیل گران در ادعای جدیدی اعلام کرده بودند که اپل به احتمال زیاد سرویس محتوای ویدیویی نتفلیکس را خریداری میکند. اما حالا نویسندگان fastcompany در مقاله‌ای جدید دلایلی برای اینکه چرا اپل نتفلیکس را نمی‌خرد، آورده‌اند.

تحلیلگران Citi ادعا کرده بودند که در اختیار داشتن 250 میلیارد دلار پول در خاک آمریکا توسط اپل و تمایل این شرکت برای پرداخت مالیات باعث شده تا این شرکت به فکر خرید سرویس ویدیویی نتفلیکس باشد. علاوه بر این، دلایلی نظیر نیاز اپل به ارائه محتوای ویدیویی جذاب‌تر در محصولات و سرویس‌های خود نظیر اپل تی وی و آیتیونز باعث می‌شود تا تمایل این شرکت برای خرید نتفلیکس بیشتر شود.

در این میان اپل مدت زیادی است که خرید نتفلیکس تمرکز کرده است. با این حال fastcompany بر این عقیده است که اپل به سه دلیل عمده، حداقل تا پایان سال 2018 دست به چنین کاری نخواهد زد:

  • 1.اپل هرگز تمامی 250 میلیارد دلار خود را به داخل خاک آمریکا نمی‌آورد. علاوه بر این اگر اپل چنین کاری بکند، تنها 220 میلیارد دلار از آن نصیب خودش خواهد شد و باید باقی آن را به عنوان مالیات به دولت آمریکا بدهد.
  • لازم به ذکر است که با 220 میلیارد دلار تنها می‌توان یک سوم سهام نتفلیکس را خرید.
  • 2.استراتژی خرید و تصاحب کمپانی‌های مختلف توسط اپل، لزوماً به میزان پولی که این شرکت در اختیار دارد، مربوط نمی‌شود. اپل معمولاً روی تصاحب استارت‌آپ‌های موفق تمرکز می‌کند و یا اگر بخواهد شرکتی قدیمی را تصاحب کند، حتماً در زمان افول درآمد و سهام آن شرکت، دست به چنین کاری میزند. مثال‌های این قضیه را بارها در تصاحب‌های مختلف اپل نظیر شازم و بیتس دیده‌ایم.
  • 3.زمان احتمالی برای خرید نتفلیکس توسط اپل گذشته است. اگر اپل تصمیم به خرید این کمپانی داشت، باید دو سال پیش چنین کاری را می‌کرد؛ زمانی که نتفلیکس یک استارت‌آپ ضعیف بود. اما حالا شرایط برای این سرویس ویدیویی فرق کرده و خود به تنهایی تبدیل به یک شرکت پرسود شده است. مدیران این شرکت به احتمال زیاد حتی تمایلی برای رفتن زیر پرچم دیگر شرکت‌ها ندارد. همچنین نتفلیکس از همین حالا نیز در رقابت با محصولات دیجیتالی ارائه شده توسط اپل است که تا حدودی در این زمینه نیز موفق عمل کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420