لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا iOS 11.2.5 می‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد؟

چرا iOS 11.2.5 می‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد؟

آپدیت جدید سیستم عامل آیفون و آیپد، یعنی iOS 11.2.5 که به زودی عرضه می‌شود را می‌توان یکی از مهم‌ترین موارد ظرف ماه‌های اخیر به حساب آورد.

بر اساس اعلام آقای Gordon Kelley؛ شخصی که زمان زیادی را صرف پوشش دادن ایرادات سیستم عامل‌های اپل کرده است، آی او اس 11.2.5 را می‌توان یکی از بهترین آپدیت‌هایی دانست که ظرف چند ماه اخیر برای آیفون و آیپد عرضه شده است.

کمپانی اپل قول داده تا به مرور و با عرضه آپدیت‌های بعدی، اطلاعات بیشتری را در مورد باتری دیوایس در اختیار مشتریان قرار دهد. هنوز مشخص نیست که این اطلاعات در سیستم عامل iOS 11.2.5 گنجانده شده باشد، اما دست کم می‌توانیم به انجام این اتفاق، امیدوار باشیم.

آی او اس 11.2.5 بعد از 11.2.1، چهارمین آپدیت به حساب می‌آید و مطمئنا می‌توان گفت که بسیاری از ایرادات و مشکلات این سیستم عامل، برطرف شده است. همچنین از طرفی دیگر اپل با اجرای طرح تعویض باتری که یک ماه زودتر صورت پذیرفت، قصد جلب اعتماد مجدد مشتریان خود را دارد.

آقای Kelley حتی در اظهارات خود، پیشنهاد یک سوییچی را داد که در اختیار کاربر باشد و در مواقع مورد نیاز، آن را روشن نماید تا به این ترتیب عملیات پردازشی سیستم عامل تا حد ممکن کاهش پیدا کند و از این طریق، فشار کمتری به باتری وارد آید.

در هر صورت امیدواریم اطلاعات باتری دستگاه، به نسخه عمومی iOS 11.2.5 اضافه گردد و از این طریق، کاربران بیشتر و بهتر از قبل با باتری دیوایس خود آشنا شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420