لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخچه عذرخواهی‌های اپل

تاریخچه عذرخواهی‌های اپل

 اتفاقات اخیر مبنی بر کاهش سرعت آیفون‌ها و همچنین پیدا شدن آسیب‌پذیری‌های خطرناک در سیستم‌عامل macOS باعث شد تا اپل به عنوان یک کمپانی موفق که از جامعه کاربری بسیار بالایی نیز برخوردار است؛ از مردم عذرخواهی کند.

اپل در طول یک ماه گذشته؛ یک بار به دلیل آسیب‌پذیری مک‌ها، یک بار برای آسیب‌پذیری هوم کیت و نهایتاً به دلیل کاهش سرعت آیفون‌ها برای حفاظت از بازدهی باتری، از کاربران خود عذرخواهی کرد.

البته جالب اینجا است که این، اولین باری نیست که اپل به عنوان یک شرکت تجاری موفق از کاربرانش عذرخواهی می‌کند. اپل مانندتمامی کمپانی‌ها، اشتباه‌های مختلفی داشته است که به دلیل آن‌ها مجبور به عذرخواهی از کاربران شده است.

در این مطلب از اتاق خبر اپل ان آی سی تصمیم داریم تا تاریخچه عذرخواهی‌های اپل را بررسی کنیم.

آگوست 1997: خدمات پس از فروش ضعیف

در این دوران، سکان مدیریت اپل دوباره استیو جابز بازگشته بود. همین مسئله باعث شد تا وی به عنوان مدیر اپل در اولین اقدام خود از کاربران به دلیل خدمات پس از فروش و مدیریت ضعیف این شرکت عذرخواهی کرد. جابز در ادامه قول داد که بخش خدمات این شرکت تحت تأثیر تغییراتی قابل‌توجه قرار خواهد گرفت.

اکتبر 1999: مکینتاش G4

مکینتاش G4 با یک چالش بسیار بزرگ، بر سر تأمین قطعات و عرضه به بازار مواجه شد. این مسئله در نهایت استیو جابز را مجبور کرد تا از افرادی که این محصول را سفارش داده‌اند عذرخواهی کند.

اکتبر 2006: آیپاد و چالش بر سر سهام اپل

آیپاد یکی از مهم‌ترین محصولات اپل از سال 2001 به حساب میاید. این محصول باعث شد تا دارایی اپل جهشی ناگهانی را تجربه کند. با این حال میزان ارزش سهام اپل تغییر زیادی را به خود ندید. همین مسئله باعث شد تا استیو جابز به عنوان مدیر اپل از سهام‌داران به خاطر رکود سهام این شرکت در بازه 1997 تا 2002 عذرخواهی کند.

سپتامبر 2007: تخفیف ویژه‌ای که صدای همه را درآورد!

اولین نسل از آیفون در سال 2007 به بازار آمد. قیمت این محصول 599 دلار برای نسخه 8 گیگابایت بود. بسیاری از خریداران؛ در همان روزهای ابتدایی عرضه این تلفن هوشمند اقدام به خرید کردند. با این حال اپل دو ماه بعد پس از عرضه اولین آیفون ، قیمت آن را به 399 دلار کاهش داد که باعث شکایت بسیاری از کاربران شد.

همین مسئله باعث شد تا جابز برای بار دیگر از کاربران آیفون عذرخواهی کند و برای دلجویی از آن‌ها، مبلغ 100 دلار اعتبار برای خرید از اپل استورها را به آنها ارائه دهد.

جولای 2010: مشکل آنتن دهی

کاربران آیفون جدید، متوجه شدند که قرار دادن انگشتان دست روی بخش آنتن، باعث کاهش آنتن دهی آیفون خواهد شد. در نهایت جابز به خاطر این مسئله از کاربران عذرخواهی کرد.

سپتامبر 2012: نقشه اپل

اولین مشکل اپل پس مرگ استیو جابز را Apple Maps رقم زد. مشکلات و باگ‌های نرم‌افزاری بسیار زیاد این اپلیکیشن باعث شد تا تیم کوک به طور رسمی از کاربران عذرخواهی کند. علاوه بر این؛ مدیران اپل تصمیم گرفتند تا «اسکات فورسترال»، توسعه دهنده این سرویس را به خاطر مشکلات اخراج کنند.

سپتامبر 2014: آپدیت مرگ

آپدیت iOS 8.0.1 باعث اختلال در کارکرد بسیاری از آیفون‌ها شد. بسیاری از کاربران گزارش‌هایی مبنی بر عدم کارکرد آنتن دهی و تاچ آیدی دادند. اپل تنها چند ساعت پس از عرضه این آپدیت از کاربران عذرخواهی کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420