لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مرگ نهایی Kinect با توقف تولید آداپتور

مرگ نهایی Kinect با توقف تولید آداپتور

همان‌طور که می‌دانید شرکت مایکروسافت تولید محصول کینکت را در مهرماه سال 96 (اکتبر 2017 ) متوقف کرد، اما طی گزارشی از Polygon، این شرکت اخیرا خبر متوقف‌کردن روند تولید آداپتور‌های این محصول را نیز تایید کرد.

این‌ موضوع استفاده از دستگاه کینکت را برای کاربران جدید Xbox One S و One X عملا غیرممکن می‌سازد.( این آداپتور همچنین برای استفاده از کینکت بر روی کامپیوتر ویندوز 10 نیز مورد استفاده قرار گرفته می‌شد.)

پیش از این، شرکت مایکروسافت دانگل این دستگاه را به‌طور مجانی به کاربران کنسول ایکس‌باکس‌وان‌اس ارائه می‌کرد و آنها را قادر می‌ساخت تا با نسخه جدید دستگاه خود، از قابلیت‌های Kinect بهره‌مند شوند.

پس از بررسی دقیق، تصمیم ما بر این شد که تولید Xbox Kinect Adapter را در جهت تمرکز بیشتر بر روی اکسسوری‌های جدید و پرتقاضای کنسول Xbox One و ویندوز 10، متوقف کنیم.

by Microsoft

آداپتور کینکت پیش از اعلام رسمی مایکروسافت، تقریبا در بیشتر بازار‌های خرده‌فروشی غیر‌قابل دسترس بود. اما هنوز هم کاربران می‌توانند به‌لطف بازار دست‌دوم از قابلیت کینکت با قیمت متغیر 150 تا 300 دلار بهره‌مند شوند.

این مقدار هزینه برای محصولی که شاید در کمد خانه خیلی از کاربران در حال خاک‌خوردن است، مبلغی گران محسوب می‌شود.

به این ترتیب با خبر تایید توقف تولید آداپتور کینکت توسط مایکروسافت، این‌طور به نظر می‌رسد که دوره‌ بازی‌های سنسوری-حرکتی برای همیشه به پایان رسیده باشد. البته کماکان کاربران قبلی کینکت می‌توانند از بازی‌های آن بر روی کنسول خود بهره‌مند شوند و این موضوع تنها شامل کاربران جدید کنسول‌‌های ایکس‌باکس می‌گردد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420