لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود اپلیکیشن Highly برای آیفون، آیپاد و آیپد

دانلود اپلیکیشن Highly برای آیفون، آیپاد و آیپد

توضیحات اپلیکیشن :

آیا تا به حال به این فکر افتاده‌اید که چگونه می‌شود یک نوشته را در آیفون یا آیپد هایلایت کرد؟ Highly یک اپلیکیشن کاربردی است که می‌تواند برای چنین کاری به شما کمک کند.

این اپلیکیشن می‌تواند نوشته‌هایی از یک صفحه وب را که بر ای شما اهمیتی ویژه دارند، هایلایت کند و از همان طریق بتوانید برای افراد مختلف با استفاده از سرویس‌های گوناگون و همچنین شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید. روند استفاده از این اپلیکیشن منحصر به فرد بسیار آسان است و می‌توانید به کمک آن دستگاه دیجیتالی و هوشمند خود را به یک برگه کاغذ به همراه یک ماژیک فسفری تبدیل کنید.

در حقیقت، این اپلیکیشن انگشت دست شما، را به یک ماژیک‌های لایت تبدیل می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید نوشته‌های مختلف را هایلایت زده و برای دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف ارسال کنید.

مهم‌ترین خصوصیت این اپلیکیشن، این است که می‌توانید از آن برای انجام کارهای کلاسی، درسی و حتی تجاری استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید به لطف Highly موارد مختلف مهم را برای خود آرشیو کرده تا در زمانی مناسب به آن‌ها رسیدگی کنید.

این اپلیکیشن به صورت رایگان عرضه می‌شود، با این حال برخی از قابلیت‌های حرفه‌ای آن، از طریق پرداخت درون برنامه در دسترس خواهد بود. موارد یاد شده، در صورت تصمیم شما برای خرید در مدت زمانی مشخص، به صورت ماهانه و سالانه در دسترس هستند و در صورت پایان برای بار دیگر تمدید شوند.

گفتنی است که این اپلیکیشن کاربردی برای کاربران کامپیوترهای مک نیز توسعه داده شده است. بر همین اساس کاربران این اپلیکیشن می‌توانند از محیطی یکپارچه در رابط دسکتاپ و همراه خود استفاده کنند. تمرکز اصلی Highly روی مرورگرهای وب بوده و برای مرورگر پیش‌فرض macOS با عنوان Safari و همچنین از طریق یک افزونه در گوگل کروم نیز عرضه شده است. 

امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید: 


  1. ​سازگاری بهتر با iOS 11 و نمایشگر بدون حاشیه آیفون ایکس
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420