لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشاوره خرید: کدام بند اپل واچ مناسب شماست؟

مشاوره خرید: کدام بند اپل واچ مناسب شماست؟

 اگر به تازگی اپل واچ جدیدی را خریداری نموده‌اید یا تصمیم دارید تا ساعت هوشمند اپل را به عنوان یک گجت جدید به کلکسیون دیوایس‌های خود اضافه نمایید، باید بگوییم که یکی از انتخاب‌های شما برای ایجاد تغییر، بند اپل واچ است. چرا که تنوع بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد و از طریق آن نیز می‌توانید ساعت هوشمند خود را خاص جلوه دهید. در این مطلب، به معرفی برخی بندهای خاص و زیبای اپل می‌پردازیم و به شما نیز توصیه می‌کنیم تا با ما همراه باشید.

کدام بند اپل واچ مناسب شماست؟

برای اکثر دارندگان اپل واچ 

اگر می‌خواهید به صورت مداوم و طولانی مدت از اپل واچ در طول روز استفاده کنید، احتمالا اکثر شما به سراغ Sport Band یا Sport Loop خواهید رفت. هر دو مورد اشاره شده 49 دلار قیمت داشته و معمولا به صورت پیش‌فرض روی برخی اپل‌واچ‌ها قرار گرفته است. از بین این دو مدل، ما مدل Sport Loop را پیشنهاد می‌کنیم. چرا که باز و بسته کردن آن بسیار راحت است. حال آنکه در مدل Sport Band، کمی زمان خواهد برد تا کار با آن را فرا گیرید.

اما برخی افراد، ترجیح می‌دهند تا بند اپل واچ خود را کمی حرفه‌ای‌تر و تا حدودی متناسب با مد روز انتخاب کنند. در این شاخه نیز بند‌های Classic Buckle، Modern Buckle و Leather Loop موجود هستند که هر سه با قیمت 149 دلار عرضه می‌شوند. البته به یاد داشته باشید که برخی مدل‌ها، تنها برای سایز خاصی از اپل واچ طراحی شده‌اند. 

البته بندهای Woven Nylon نیز گزینه‌های زیبایی به حساب می‌آیند. رنگ‌بندی فوق‌العاده زیاد و جذاب این بندها، باعث شده تا بسیاری از خریداران اپل واچ، تمایل زیادی به خرید آنها از خود نشان دهند. 


برای ورزشکاران

 اگر از دسته ورزشکاران حرفه‌ای هستید، سه اولویت را پیش رو دارید: Sport Band، Sport Loop و Nike Sport Band.

تمامی این موارد دارای قیمت یکسان هستند و همه چیز به خود شما برمی‌گردد. اما بندهای Nike و Sport Band از آنجا که سبک‌تر هستند، انتخاب بهتری به نظر می‌رسند. ممکن است تفاوت وزنی بندهای اپل واچ آنچنان از نظر شما زیاد نیاید، اما مطمئنا در هنگام دویدن و در مسافت‌های طولانی، این موضوع به چشم خواهد آمد.

بسیاری از ورزشکاران به دلیل حفره‌هایی که درون بند Nike Sport وجود دارد، قید Sport Band را می‌زنند. چرا که از طریق این منافذ، جریان هوا روی پوست آنها جریان خواهد داشت و از این طریق، کمتر عرق خواهند کرد.


برای علاقمندان به مد

استایل و مد همواره به عنوان یک موضوع میان مردم رایج است، مخصوصا زمانی که حرف از اپل واچ می‌شود. اما با تمام این تفاسیر، دلیلی ندارد که یک بند اسپرت، در صورتی که با یک مدل مناسب همراه شده باشد، جذاب به نظر نرسد!

در زمینه مد، یکی از شاخص‌ترین بندهای اپل واچ، Milanese Loop است که رنگ نقره‌ای آن 149 و رنگ خاکستری این بند، 199 دلار قیمت دارد.

اگر مشکل مالی ندارید، نسخه نقره‌ای یا خاکسری بند Link Bracelets با قیمت‌های 449 و 549 دلار، پیشنهاد‌های شگفت‌انگیزی به حساب می‌آیند. 


در نهایت برای خرید بندهای مختلف اپل واچ، می‌توانید به فروشگاه آنلاین اِن آی سی مراجعه نمایید.


خرید بندهای اپل واچ

همچنین در صورتی که مایل به خرید بندهای گران قیمت اپل واچ هستید (مانند دو مورد آخر) با شماره 88666670 الی 5 تماس بگیرید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420