لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اکثر گوشی‌های سال 2018 با نمایشگر بدون فریم عرضه می‌شوند

اکثر گوشی‌های سال 2018 با نمایشگر بدون فریم عرضه می‌شوند

همان‌طور که می‌دانید شرکت اپل مخترع گوشی‌های هوشمند تمام‌صفحه و بدون حاشیه نبوده است، اما مطمئنا عرضه گوشی آیفون X، موجب شده تا روند استفاده از طراحی آن در این صنعت اپیدمی شود.

بر طبق گزارشی جدید، ارسال محموله‌ گوشی‌های هوشمند تمام‌صفحه در سال 2018 با افزایشی بسیار زیاد روبرو خواهد شد و به‌زودی اکثر قریب به اتفاق گوشی‌های هوشمند برای عقب نماندن از رقابت، به این برنامه می‌پیوندند.

براساس تحقیقاتی که توسط تیم مشاوره چینی Sigmaintell Consulting صورت گرفته است، پیش‌بینی می‌شود که ارسال محموله‌ گوشی‌های تمام‌صفحه، امسال به رقمی قریب به 910 میلیون واحد برسد. این عدد در مقایسه با 130 میلیون واحد ارسال‌شده در سال 2017، افزایشی سرسام‌آور داشته است.

مقدار مذکور، 61 درصد از سهم جهانی محموله گوشی‌های هوشمند امسال را تشکیل خواهد داد و تا سال 2020 به 85 درصد خواهد رسید. در مقایسه با سهم 30 درصدی محموله نمایشگر‌های پرکیفیت AMOLED گوشی‌های هوشمند سال گذشته، این رقم به 75 درصد در امسال رسیده است.

همان‌طور که متوجه شده‌اید، شرکت اپل آغازگر موج گوشی‌های هوشمند تمام‌صفحه نبوده است. سامسونگ با عرضه مدل Galaxy S8 این طراحی را در فروردین 96 ( آپریل 2017) معرفی کرد که منجر به تولید یکی از بهترین مدل‌های سال شد. از آن زمان به‌بعد، شرکت‌های دیگری نظیر شیائومی از این طراحی بهره بردند.

در این بین جایگاه شرکت اپل و محصول آیفون X، تاثیر نامحسوس و غیر مستقیمی در محبوب‌شدن بیش از حد این طراحی داشته است و رقبای کوچکتر را مجاب به پیروی و تقلید کرده است.

طراحی بدون لبه نمایشگر بر فاکتور محبوبیت شکل فبلت تاکید دارد و این چیزی است که اپل از سال 2014 با ساخت آیفون 6 پلاس، تا حدودی از آن تبعیت کرده است. براساس این طراحی، در حالی که سایز نمایشگر‌ نزدیک به اندازه فبلت شده، اندازه فیزیکی محصول برای جا دادن آن، تغییری نکرده است.

شما می‌توانید به‌سادگی با نیم‌نگاهی به بازار موبایل و پرچمدار‌های برند‌های معروف، از میزان محبوبیت نمایشگر‌های بدون فام و طراحی جدید گوشی‌های هوشمند باخبر شوید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373