لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا نسل دوم آیفون SE در سال جاری عرضه می‌شود؟

آیا نسل دوم آیفون SE در سال جاری عرضه می‌شود؟

بر اساس گزارش جدیدی که توسط TrendForce منتشر شده است، اپل در حال برنامه‌ریزی مشخصی است که نسل دوم آیفون SE را در سال جاری عرضه نماید.

این موسسه در اظهارات خود چنین می‌گوید:

برای برآورده کردن نیازهای تمامی کاربران، اپل قصد دارد تا نسل دوم آیفون SE را در سال 2018 رونمایی کند. این تلفن هوشمند، مطمئنا بازار دیوایس‌های میان رده را نشانه خواهد گرفت. به این ترتیب خط تولید آیفون در سال جاری توسعه داده شده و رشد 7.5 درصدی را به خود خواهد دید.

by TrendForce

TrendForce همچنین پیش‌بینی می‌کند که اپل، قابلیت تشخیص چهره را بهبود خواهد بشید و از پنل‌های OLED در دو آیفون جدید نیز استفاده خواهد کرد. شرکت اشاره شده در ادامه سخنان خود، چنین عنوان کرد:

آیفون X توجه بسیاری از مردم را در سال 2017 به خود جذب کرد، اما تولید آیفون در مقایسه با سال 2016، تنها 3 درصد رشد داشت. بر اساس روند کاری تولید کنندگان، به احتمال زیاد شاهد بهبود قابلیت فیس آیدی در آیفون‌های سال 2018 خواهیم بود و از طرفی دیگر، اپل در نظر دارد تا رم دستگاه را نیز بالاتر برده و نمایشگر AMOLED را در آیفون‌های دیگر نیز استفاده نماید.

by TrendForce

هنوز مشخص نیست که آیا اپل نسل دوم آیفون SE را با طراحی آیفون ایکس سازگار می‌کند یا خیر. لذا گذر زمان، همه چیز را خواهد کرد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که اهالی کوپرتینو، در نهایت چه تصمیمی برای محصول چهار اینچی خود خواهند گرفت. با اِن آی سی همراه باشید تا همواره در جریان آخرین اخبار دنیای اپل قرار بگیرید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420