لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

میزان تقاضای ضعیف‌تر از حد انتظار آیفون X در سال 2018

میزان تقاضای ضعیف‌تر از حد انتظار آیفون X در سال 2018

برخلاف سهام اپل که این اواخر با کاهش نسبی روبرو شده و منعکس‌کننده مسئله میزان کم تقاضای آیفون X بوده است، یک تحلیلگر وال‌استریت ادعا کرده که پیش‌بینی‌ها برای تقاضای این گوشی، هنوز بسیار بالاست.

Nicolas Baratte از شرکت CLSA، طی یادداشتی به مشتریان اینطور عنوان کرده که هرگونه تخمینی بیش از 35 میلیون واحد از آیفون ایکس در سه‌ماهه چهارم سال اپل، مقوله‌ای بیش از حد تقاضا محسوب می‌شود.

گزارشی از یک خبرگزاری تایوانی اینطور ادعا کرده که حجم ضعیف تقاضا موجب شده تا شرکت اپل سفارشات تولید خود را از 50 میلیون به 30 میلیون واحد کاهش دهد.

Baratte در یادداشتی در روز چهارشنبه، این موضوع را بیان کرد که ما معتقدیم حجم گوشی‌های آیفون X در سه‌ماهه چهارم سال 2017 بین 30 تا 35 میلیون بوده است و بعید است که این میزان در سه‌ماهه اول سال میلادی جدید افزایش یابد.

این موضوع به عقیده ما، با میزان انتظارات و حجم تقاضاها در سه‌ماهه اول سال 2018 چندان مطابقتی ندارد. مشتریانی که خواستار گوشی آیفون X در دی ماه 96 (دسامبر2017)بوده‌اند، تاکنون خرید خود را انجام داده‌اند.

براساس گزارش Baratte، اپل احتمالا با کاهش قیمت آیفون X تلاش می‌کند تا میزان فروش خود را بالا ببرد.

میزان تقاضا و عرضه آیفون X

گزارش حجم پایین‌تر از انتظارات فروش آیفون X، به عنوان موضوعی تعجب‌انگیز به حساب می‌آید. در ابتدا، اینطور مشخص شد که اپل با بالا بردن تولیدات و تسریع تحویل آیفون ایکس در روز بعدی تا پایان سال 2017، در زمینه مدیریت میزان تقاضا به‌خوبی عمل کرده است.

اگرچه میزان تقاضای ضعیف‌تر از حد انتظار این محصول موجب شده تا سرعت عمل بالای اپل، چندان به چشم نیاید. براساس گزارشات، تنها دلیل این مشکل قیمت نسبتا بالای پرچمدار تازه‌وارد اپل است.

در نهایت تا زمانی که شرکت اپل گزارش میزان درآمد سه‌ماهه خود را اعلام ننماید، ما نمی‌توانیم صحت این مسئله را تایید کنیم. همچنین باید به این موضوع نیز توجه کرد که با وجود محصولاتی با قیمت پایین‌تر نظیر آیفون 8 و 8 پلاس، شرکت اپل می‌تواند علیرغم فروش نسبتا کم آیفون 10، بازهم گزارشی موفقیت‌آمیز و چشمگیر از میزان درآمد خود انتشار دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420