لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل یک کارفرمای بین‌المللی موفق است

اپل یک کارفرمای بین‌المللی موفق است

 اپل یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های فعال در حوزه فناوری است؛ با این حال تنوع زیادی در محصولات این شرکت دیده نمی‌شود. تولیدات این شرکت به مدل‌های جدید تلفن‌های هوشمند آیفون، تبلت‌های آیپد و کامپیوترهای مک محدود می‌شود.

در حقیقت، اپل برخلاف شرکت‌هایی نظیر سامسونگ، به جای تمرکز روی افزایش تعداد دستگاه‌های تولیدی، روی ساخت و طراحی باکیفیت محصولات تمرکز کرده است. همین مسئله باعث شده تا اپل به یک شرکت نوآور و موفق در زمینه کاری خود تبدیل شود.

اگر روند تولید محصولات اپل را بررسی کنید؛ متوجه خواهید شد که تنها یک شرکت، مسئول ساخت و تولید آن‌ها نیست. بلکه بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک در روند تولید، طراحی، تأمین قطعات و حتی خدمات پس از فروش این ابزارهای هوشمند دخالت دارند.

این مسئله باعث شده تا موفقیت اپل باعث پیروزی بسیاری از کمپانی‌های مختلف در سراسر جهان شود که تعداد آن‌ها بیش از شرکت‌هایی است که با رقبای اپل، همچون مایکروسافت یا آمازون کار می‌کنند. یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های کوپرتینویی‌ها نیز همین تعداد زیاد شرکت‌هایی است که در تولید محصولات دخیل هستند.

اگر اخبار مربوط به این کمپانی را پیگیری کرده باشید، حتماً خواهید دانست که مسئله عنوان شده، دردسرهای زیادی را برای زنجیره تأمین قطعات آیفون ایکس به وجود آورده بود.

البته این قضیه در حالت معکوس نیز پابرجا است. در سال 2017 اپل با شرکت Imagination Technologies قطع همکاری کرد که این اتفاق باعث شد تا کمپانی فعال در حوزه ساخت تراشه‌های پردازشی گرافیکی، تا مرز ورشکستگی پیش برود. همین رویداد یک بار دیگر برای کوالکام نیز تکرار شد و اپل با اعلام قطع همکاری با این شرکت در تأمین مودم‌های آیفون، باعث افت شدید سهام این شرکت سازنده چیپ شد.

اپل با ساخت یک برند موفق، نه تنها توانسته جایگاه خود را در سطح جهان تثبیت کند؛ بلکه باعث درآمدزایی بسیاری از کمپانی‌ها شده است. برای مثال سامسونگ در تولید پنل‌های OLED به کار رفته در آیفون 10، سود بیشتری نسبت به اپل برای فروش این تلفن هوشمند به جیب می‌زند.

به طور کل می‌توان به این نتیجه رسید که اپل نه تنها یک تولید کننده محصولات هوشمند، بلکه یک کارآفرین بین‌المللی است. این شرکت با ساخت محصولات خود، در کنار استخدام افراد مختلف، باعث اشتغال‌زایی بسیاری از افراد، شرکت‌ها و حتی دولت‌ها در سراسر دنیا شده است. توسعه‌دهندگان فردی و شرکت‌های اپلیکیشن‌سازی و بازی‌سازی، شرکت‌های فعال در زمینه نیمه‌هادی‌ها نظیر TSMC و کمپانی‌های اسمبل کننده دستگاه‌ها نظیر فاکس کان تنها بخشی از زنجیره کسب و کار این غول فناوری به حساب میایند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420