لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آزمایش سیستم عامل مرموز Fuchsia OS توسط گوگل

آزمایش سیستم عامل مرموز Fuchsia OS توسط گوگل

اطلاعات کمی درباره سیستم‌عامل Fuchsia OS به بیرون درز کرده است. شرکت گوگل به‌طور فعالانه‌ای در حال توسعه آن بوده و از سیستم عامل اشاره شده به عنوان یک پروژه آزمایشی یاد کرده است و بنابر اطلاعات بدست‌آمده، قرار نیست به این زودی‌ها جایگزین Chrome OS یا اندروید شود.

تنها چیزی که می‌توان با اطمینان به آن اشاره کرد این است که، شرکت گوگل در حال تست پروژه مذکور بر روی محصول گوگل پیکسل‌بوک است. براساس گزارش وب‌سایت Android Police، لپ‌تاپ یاد شده به‌عنوان بخشی از تحقیقات و آزمایش‌های Google به این شرکت اضافه شده است و برخی از توسعه‌دهندگان، در حال کار بر روی سیستم‌عامل Fuchsia با استفاده از این لپ‌تاپ هستند.

در مجموع، کروم‌بوک‌ها دستگاه‌های انعطاف‌پذیری به حساب می‌آیند و حتی اگر هدف کلی ساخت Fuchsia در این مقطع آنچنان مشخص نباشد، استفاده از پرچمدار لپ‌تاپ‌های شرکت گوگل، بستری مناسب برای آزمایش نسل بعدی سیستم‌عامل شرکت اشاره شده محسوب می‌شود.

آینده‌ای به‌ نام Fuchsia

شرکت گوگل برگ‌های برنده‌ای نظیر Fuchsia را مطمئنا در زمان مناسبی، مورد استفاده قرار خواهد داد. اما براساس شواهد، این‌طور به نظر می‌رسد که گوگل با در نظر گرفتن سخت‌افزار‌های مدرن و امروزی، به‌طور کامل در حال نوشتن این سیستم‌عامل از پایه است.

این بدین‌ معنی است که Fuchsia نیازی به سازگاری با دستگاه‌ها و کد‌های نرم‌افزاری قدیمی همچون اندروید و Chrome OS ندارد و به همین خاطر محصول نهایی، سیستم‌عاملی سودمند‌تر و سبک‌تر خواهد بود.

هیچ بعید نیست که این کمپانی در حرکت بعدی خود، سیستم‌های اندروید و کروم او اس را در Fuchsia ترکیب کند. باید منتظر بود و دید که شرکت Google در سال جدید چه برنامه‌هایی در سر دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420