لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل سرویس محتوای ویدیویی نتفلیکس را می‌خرد؟

آیا اپل سرویس محتوای ویدیویی نتفلیکس را می‌خرد؟

 تحلیل‌گران Citi اخیرا ادعا کرده‌اند که اپل به احتمال زیاد، درصدد خرید سرویس محتوای ویدیویی نتفلیکس است.

Jim Suva و Asiya Merchant از تحلیلگران موسسه مالی Citi هستند که به تازگی پیش بینی کرده‌اند که اپل سرویس نتفلیکس را تصاحب می‌کند.

تغییر قانونی مالیاتی آمریکا باعث شده تا اپل بیش از 252 میلیارد دلار پول، در داخل خاک امریکا داشته باشد. همین مسئله باعث شده تا این شرکت بزرگ تصمیم به خرید و تصاحب شرکت‌های مختلف کند.

تا پیش از این و مشخصاً ماه گذشته، اپل اپلیکیشن شازم را خریداری کرده بود. در آن زمان بسیاری؛ ادعا کرده بودند که این شرکت تصمیم دارد تا نوآوری‌های این برنامه را در سرویس پخش موسیقی Apple Music ارائه کند. اما حالا شایعات جدید به تصمیم اپل مبنی بر خرید سرویس تلویزیونی و ویدیویی نتفلیکس تأکید دارند.

اپل مدت زیادی است که تصمیم به توسعه محصولات تلویزیونی و ویدیویی دارد. بر همین اساس، این شرکت به تازگی یکی از برنامه‌های تلویزیونی خود به نام Planet of Apps را پخش کرده است. اپل می‌خواهد تا با تصاحب شرکت‌های مختلف نظیر نتفلیکس و افراد مجرب، نظیر مدیران کمپانی Sony Picture، محتوای تلویزیونی خودش را تولید کند.

هدف نهایی اپل برای این کار، افزایش محبوبیت محصولاتی نظیر Apple TV است. اپل تصمیم دارد تا با ساخت محصولات دیجیتالی با کیفیت و اختصاصی، کاربران بیشتری را به سمت خرید محصولات سخت‌افزاری و استفاده از سرویس‌های نرم‌افزاری خود جلب کند.

علاوه بر این، ترفندهای اپل برای دور زدن روند ارائه مالیات به دولت آمریکا نیز از جمله مواردی است که به عنوان غلت تصمیم برای تصاحب سهام سرویس نتفلیکس عنوان شده است. گفتنی است که اپل به لطف نتفلیکس می‌تواند محتوای ویدیویی و تلویزیونی خودش را تولید کند که نیاز این شرکت را به رایزنی با کمپانی‌های هالیوودی و کاهش حق کمیسیون فروش محصولات آن‌ها را کمتر خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420