لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل چگونه آبروی بر باد رفته‌اش را باز پس می‌گیرد؟ (بخش سوم)

اپل چگونه آبروی بر باد رفته‌اش را باز پس می‌گیرد؟ (بخش سوم)

 چند هفته گذشته، یکی از بدترین دوره‌ها برای کمپانی اپل و مدیران کوپرتینونشین آن بوده است. افشای مشکلات مربوط به آسیب‌پذیری هوم کیت و macOS از یک طرف و اعتراف به کاهش سرعت آیفون‌ها به دلیل مشکلات مربوط به باتری از طرف دیگر باعث شده تا به چهره اپل به عنوان یک کمپانی قدرتمند، لطمه وارد شود.

اپل در این میان با برطرف کردن مشکلات نرم‌افزاری و کاهش قیمت تعویض باتری آیفون‌ها به 29 دلار تصمیم داشت تا بسیاری از این دست مشکلات را برطرف کند. با این حال یک مسئله مهم همچنان وجود دارد؛ و آن هم اینکه اپل چگونه می‌تواند آبروی بربادرفته‌اش را باز پس بگیرد؟

در ادامه کارهایی که این شرکت بزرگ نیاز دارد تا شهرت خودش را حفظ کند را عنوان خواهیم کرد. این لیست توسط Davia Temin، مشاور و مدیر بحران‌های تجاری تهیه شده است.

در بخش دوم؛ 5 مطلب اول برای حفظ آبروی اپل را خواندید؛ با بخش پایانی این مطلب همراه ما باشید.

6.عذرخواهی به موقع: یکی از اساسی‌ترین اصول مدیریت بحران در یک شرکت تجاری عذرخواهی به موقع از کاربران است. اپل باید زودتر از فراگیر شدن مشکل از کاربران عذرخواهی کند.

7.تمهیدات قانونی: اپل باید پیش از اینکه درگیر کشمکش‌های قانونی متعدد شود، از این دست مسائل پیشگیری کند.

8.ارتباط بیشتر با مشتریان: اپل همیشه به صورت عمومی با مشتریان صحبت می‌کند. با این حال این شرکت می‌تواند با گسترش واحد خدمات خودش، با تک‌تک این افراد ارتباط برقرار کند و اقدام به جلب رضایت آن‌ها کند.

9.دریافت فیدبک از مشتریان: اپل از همین حالا واحد ارتباط با مشتریان خود با عنوان Genius Bar را دارد. اپل باید بازخورد میزان رضایت کاربران از محصولات را از طریق این واحد دریافت و بررسی کند.

10.پاسخ به تمامی شکایت‌ها: اپل باید به تمامی شکایت‌های کاربران پاسخ دهد. لزوماً نباید یک مشکل فراگیر شود تا این شرکت به فکر برطرف کردن آن‌ها بیافتد.

11. گسترش خدمات جهانی: اپل در تمامی جهان شناخته‌شده است. با این حال این شرکت بسیاری از خدمات خود را تمامی کشورها ارائه نمی‌دهد. توصیه می‌شود تا اپل واحد خدمات محصولات خود را در سراسر جهان گسترش دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373