لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بهترین محصولات احتمالی اپل در سال 2018

بهترین محصولات احتمالی اپل در سال 2018

کمپانی اپل سال موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشت. این شرکت دوباره با آیمک‌پرو به بازار کامپیوتر‌های حرفه‌ای سری دسکتاپ بازگشت. بعد از چهار سال، آیفونی با طراحی کاملا جدید تولید کرد؛ به محصول اپل‌واچ قابلیت ارتباط اینترنت Cellular را اضافه کرد و موجب شد تا به دستگاهی مستقل تبدیل گردد؛ قابلیت 4K را به اپل‌تی‌وی آورد، شوهای تلویزیونی خودش را ساخت، بازنگری‌ها و آپدیت‌های اساسی را برای سیستم‌عامل‌های خود ارائه داد و حتی از سیستم پرداخت جدید Apple Pay Cash رونمایی کرد.

اما با وجود این همه دستاورد جدید، شرکت اپل بدون وقفه، حرکتی رو به جلو دارد و ما بی‌صبرانه منتظر محصولات جذاب اپل در سال 2018 هستیم. در این مقاله قصد داریم به سه محصول احتمالی سال جدید اپل بپردازیم. پس با اِن آی سی همراه باشید.

Mac Pro

نزدیک به چهار سال از آخرین بروزرسانی سری Pro کامپیوتر‌های مک می‌گذرد. این‌بار اپل طی حرکتی نامتعارف، خبر عرضه دو محصول کاملا جدید حرفه‌ای را از این خانواده داد و تمام کاربران سراسر جهان را شگفت‌زده کرد.

یکی از این محصولات با نام آیمک‌ پرو از آذر ماه امسال ( 14 دسامبر 2017 ) در دسترس عموم قرار گرفته است. مدل فوق حرفه‌ای آپدیت‌شده Mac Pro، هنوز به‌طور کامل توسط Jony Ive مشهور ساخته و پرداخته نشده است. اما هیچ بعید نیست که این محصول در سال 2018 رونمایی گردد.

کامپیوتر مک‌پرو جدید همچون نسل قبلی‌، دستگاهی در نهایت زیبایی و کارایی خواهد بود و معرفی و عرضه آن توسط اپل، مطمئنا برای خیلی از هواداران این محصول، رویدادی جذاب و هیجان‌انگیز تلقی می‌گردد.

همانطور که می‌دانید، کامپیوتر در حال ساخت جدید Mac Pro به خاطر مشکلات حرارتی نسل قبل، به‌طور کامل مجددا طراحی می‌گردد. با احتساب قدرت خارج از تصور این کامپیوتر دسکتاپ و طراحی منحصر به فرد آن، مدیریت این مسئله، کاری بسیار دشوار برای شرکت اپل خواهد بود.

iPhone XI

نمی‌توان به معنای کامل، گوشی آیفون X را یک موبایل بی‌نقص دانست. اما کارایی‌های متنوع‌ آن، هرگونه خلا احتمالی پیش روی شما را پر خواهد کرد. براساس شایعات، شرکت اپل قصد دارد تا همچون سری‌های قبلی گوشی‌های خود، یک نسخه بزرگتر از آیفون X را با نام XI، X Plus و یا آیفون 2018 عرضه کند. با این تفاوت که اپل قرار است سنت‌شکنی کرده و نمایشگری بدون فام باسایز 6.5 اینچ عرضه ‌کند. شاید امسال، سال ورود فبلت‌های آیفون باشد!

Apple Watch Series 4

بعد از موفقیت اپل‌واچ سری 2 با قابلیت GPS و طول عمر باتری فوق‌العاده‌اش، شرکت اپل با عرضه نسل سوم این ساعت هوشمند و گنجاندن قابلیت cellular در آن، نتوانست همچون سال گذشته دستگاهی بی‌نقص عرضه کند. با اضافه شدن قابلیت اینترنت سلولی به سری 3، توان باتری کمتر شد و محدودیت تعداد اپراتور‌های ارائه‌دهنده سرویس این محصول، کاربران زیادی را در سراسر دنیا آزرده ‌خاطر کرد.

همانند صنعت موسیقی، فناوری‌های به‌کار رفته در محصولات اپل نیز علیرغم پیشرفت روزافزون‌شان، گاهی اوقات موجب ایجاد خطا می‌گردند. شرکت اپل همیشه در زمینه پوشش خطا‌ها و ارائه نسخه‌های کامل‌تر در حوزه‌های مختلف سرآمد بوده و براساس پیش‌بینی‌ها، اپل واچ سری 4 برخلاف سری 3، از اینترنت سلولی نامحدودی بهره خواهد برد و طول‌عمر باتری‌اش به‌مراتب بالاتر خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420