لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بهترین بازی‌های ایکس‌ باکس وان سال 2017 به انتخاب اِن آی سی : بخش دوم

بهترین بازی‌های ایکس‌ باکس وان سال 2017 به انتخاب اِن آی سی : بخش دوم

چه کنسول شما یک ایکس‌باکس وان معمولی باشد، یک ایکسباکس اسلیم One S و یا یک ایکس‌باکس وان ایکس فوق قدرتمند، مایکروسافت هزاران گزینه قدیمی و جدید را برای بازی بر روی کنسول‌های‌ مذکور در نظر گرفته است.

برای اینکه کار شما را برای انتخاب بازی‌ها راحت‌تر کنیم، توضیح مختصری از چندین عنوان معروف را به‌ صورت گلچین‌شده، در اختیارتان می‌گذاریم. پس با ما همراه باشید:

Playerunknown’s Battleground

این بازی به‌طور گسترده‌ای با نام PUBG شناخته می‌شود و طوفانی را در دنیای بازی‌ها به راه انداخته است. نسخه Xbox One آن ممکن است کمی در گوشه‌های تصویر لگ داشته باشد. اما در کل، فرمول فوق‌العاده (رایگان برای همه) PUBG موجب درخشش بیش از پیش این بازی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده شده است. پس خودتان را آماده یک جنگ تمام‌عیار کنید و ببینید می‌توانید با استقامت و ایستادگی، پیروز میدان شوید و به‌ سلامت از آن بیرون بیایید؟

Cuphead

در این بازی دو مورد شما را شگفت‌زده می‌کند: سختی بسیار زیاد مراحل در عین سادگی، گرافیک کارتونی بازی و جزئیات دقیق نقاشی بازی که با دست کشیده شده است. اما دقیقا زمانی که مراحل بازی شما را وادار می‌کند تا دسته کنترل را خرد کرده وبه گوشه‌ای پرت کنید ، کیفیت و سطح بالای آن به شما کمک می‌کند تا بر خشم خود غلبه کرده و با دقت بیشتری به بازی بپردازید. سبک قدیمی و کلاسیک بازی آنقدر شما را مجذوب خود می‌کند که حتی موقع باختن نیز سرگرم می‌شوید.

Assassin’s Creed: Origins

بعد از گذشت یکسال، بازی Assassin’s Creed، این‌بار با رفتن به زمان مصر باستان بازگشته است. نقشه بزرگتر شده و پر از ماموریت‌های قابل انجام است. عمق جنگ‌ها بیشتر‌‌شده و داستان بازی همانگونه که از این سری توقع دارید، جذاب‌تر و چالش‌برانگیز‌تر شده است. همچنین یک اسلحه جدید به نام کمان شات‌گان به بازی اضافه شده است.

Wolfenstein II: The New Colossus

دنباله بازسازی‌شده پر از خون و خونریزی ولفناشتاین در Bethesda، سبک اکشن را به ‌آمریکا بر می‌گرداند. جایی که گیمر‌ها دوباره چکمه‌های B.J. Blazkowicz را می‌پوشند و با استفاده از اسلحه‌ها و مهمات سنگین سعی می‌کنند تا به جنگ و اشغال نازی‌ها خاتمه داده و آزادی را به کشورشان بازگردانند.

Prey

فضایی متروکه پر از دشمنان بیگانه شده است. یک شخصیت بازی فراموشکار و حجم زیادی از ابرقدرت‌های رمز‌آلود به‌گونه‌ای با روند داستان ترکیب شده‌اند که شما را به شکار وا می‌دارند. اما خاص بودن بازی، صرفا بخاطر سیستم خلاقانه‌ای است که دامنه وسیعی از گزینه‌ها را به گیمر‌ها ارائه می‌دهد؛ تا بتوانند از حالت دزدی و مخفیانه گرفته تا جنگ‌های کاملا فرازمینی، به استقبال چالش‌ها بروند.

Sonic Mania

شاید باور اینکه بازی سونیک جدید و قابل قبولی عرضه شده، سخت باشد. اما Sonic Mania که این‌ بار توسط سگا به گروهی از طرفداران داده شده تا آن را توسعه دهند، به یک دنباله جادویی و بی‌نقص از نسخه قدیمی 16 بیتی کنسول Genesis تبدیل شده است. مراحلی ترکیبی با ایده‌هایی جدید وناب، که تمام خاطرات دوران طلایی گذشته را برایتان تداعی می‌کند.

در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که شما می توانید با خرید گیفت‌کارت مخصوص ایکس‌باکس از این لینک، از تمامی قابلیت‌های آنلاین این سری بازی‌ها استفاده نموده و از تخفیف‌های ویژه تعطیلات کریسمس، نهایت بهره را ببرید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373