لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واقعیت مجازی و واقعیت افزوده چگونه می‌توانند صنایع غذایی را تغییر دهند؟

واقعیت مجازی و واقعیت افزوده چگونه می‌توانند صنایع غذایی را تغییر دهند؟

 امروزه واقعیت افزوده تقریباً در تمامی اشیای زندگی ما حضور دارد و حتی IKEA به عنوان یک تولید کننده مبلمان، از اپلیکیشن مخصوص خود بر پایه این فناوری رونمایی کرده است. از طرفی واقعیت مجازی تقریباً جایگاهش را در میان کاربران بازکرده و حتی اخیرا یک فیلم بر پایه این فناوری جایزه اسکار نیز دریافت کرده است.

در عین حال، اپل و گوگل نیز با توسعه ARKit و ARCore تلاش زیادی برای گسترش این نوع فناوری‌ها در زندگی روزمره بشر کرده‌اند. در این میان یکی از صنایعی که تحت تأثیر این دو قرار گرفته، صنعت خورد و خوراک است.

بسیاری از سرمایه‌گذاران در این نوع صنایع، تصمیم به بررسی تجربه‌های متفاوت از این فناوری‌ها در زندگی روزمره کرده‌اند. یکی از مهم‌ترین مواردی که واقعیت افزوده و واقعیت مجازی می‌تواند به کمک صنایع غذایی بیاید، تربیت نیروهای ماهر و خبره است.

آموزش یک آشپز خوب و ماهر همیشه با چالش‌های بسیار زیادی روبروی بوده است که باعث صرف میلیون‌ها دلار هزینه برای کشف استعداد هنرجویان می‌شود. این در حالی است که تکنولوژی به‌کاررفته در هدست‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی می‌تواند به آموزش نیروهای خبره و همچنین ارتباط کارفرمایان با روند کاری هرروزه آشپزها کمک کند.

در این میان آشپزها می‌توانند با دریافت اطلاعات بیشتر از طریق واقعیت افزوده، نوآوری‌های مختلف بر اساس دستورهای مشتری را در پخت و پز خود اعمال کنند. مشتریان می‌توانند با دریافت فیدهای تصویری از طریق واقعیت مجازی، دستور پخت غذاها را بر اساس سلیقه خود تغییر دهند و در عین حال آشپزها با دریافت راهنماها از طریق واقعیت افزوده، به صورت در لحظه روش‌های پخت غذا بر اساس ذائقه مشتری را دریافت کنند.

آشپزی و صنایع غذایی تنها هنری نیست که با می‌تواند تحت تأثیر واقعیت افزوده قرار بگیرد. در این میان آموزش هنرهای دیگر نظیر موسیقی و نقاشی نیز می‌توانند با استفاده از واقعیت افزوده روندی ساده‌تر برای استعدادیابی و آموزش را پیش بگیرند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420