لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر شماتیک پرچمداران جدید هواوی منتشر شد!

تصویر شماتیک پرچمداران جدید هواوی منتشر شد!

 در سه سال اخیر، هوآوی از تلفن‌های هوشمند P8، P9 و P10 رونمایی نمود و به این ترتیب، ما منتظر هستیم تا آنها اقدام به معرفی P11 کنند. اما ظاهرا این اتفاق نخواهد افتاد و بر اساس اخباز جدیدی که به گوش می‌رسد، ظاهرا باید منتظر رونمایی از تلفن هوشمندی با نام P20 از سمت کمپانی هواوی باشیم.

در طرح‌های شماتیک که امروز منتشر شده است، شاهد سه دیوایس با نام P20، P20 Plus و P20 Pro هستیم که هر سه از دوربین عقب سه‌گانه بهره می‌برند. طبق شایعاتی که پیشتر نقل شده بود، دوربین سه‌گانه قرار گرفته در پرچمداران آینده هوآوی 40 مگاپیکسل خواهد بود و از زوم 5X برخوردار است. روی کاغذ، مشخصات خوبی به نظر می‌رسد. اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که عملکرد واقعی آن به چه صورت خواهد بود.

 ظاهرا P20 و P20 پلاس از طراحی یکسانی بهره خواهند برد و سنسور اثر انگشت نیز در جلوی دیوایس قرار گرفته باشد. در قسمت پشت نیز شاهد قرارگیری دوربین سه‌گانه هستیم که در P20 به صورت افقی و در P20 پلاس به حالت عمودی دریون بدنه دستگاه جاگذاری شده است.

اما برای P20 Pro شاهد یک طراحی آشنا هستیم که مطمئنا خاطرات آیفون X را برای شما زنده خواهد کرد! طراحی حاشیه بالایی این محصول کاملا شبیه آخرین پرچمدار کمپانی اپل است. البته در پشت بدنه، شاهد قرارگیری دوربین سه‌گانه به شکل عمودی و سنسور اثر انگشت در میانه بدنه هستیم.

 بر اساس گزارشات منابع مختلف، هواوی P20 و P20 پلاس مانند Mate 10 و Mate 10 Pro از پردازنده Kirin 970 استفاده خواهند کرد. حال آنکه P20 Pro، احتمالا میزبان پردازنده جدید Kirin 975 است. هر سه مدل به 6 گیگابایت رم و حداقل 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهند بود.

هوآوی در نظر دارد تا تلفن‌های هوشمند سری P20 را در همایش MWC 2018 که از 7 تا 10 اسفند 1396 برگزار خواهد شد، معرفی نماید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420