لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه اپل به اولین کمپانی هزار میلیارد دلاری سال 2018 تبدیل شد؟

چگونه اپل به اولین کمپانی هزار میلیارد دلاری سال 2018 تبدیل شد؟

 بر اساس ادعای تحلیلگران اقتصادی، اپل به اولین کمپانی هزار میلیاردی دلاری دنیا در سال 2018 تبدیل خواهد شد.

گزارش اخیر خبرگزاری اقتصادی Barron، اپل در سال جدید میلادی به ارزش هزار میلیارد دلار خواهد رسید. علت اصلی این مسئله، احتمال رشد قابل توجه آیفون 10 در کشور چین عنوان شده است. بر همین اساس، افزایش ارزش سهام کوپرتینویی‌ها در چین باعث تغییر روند قوانین مالیاتی اعمال شده توسط دولت چین خواهد شد.

Barron ادعا می‌کند که آیفون 10 باعث افزایش سهام جهانی اپل به 900 میلیارد دلار خواهد شد. اپل در سال مالی 2017 رشد درآمد به اندازه 229.2 میلیارد دلار را کسب کرده که در میان آن 43.8 میلیارد دلار، سود بود. بر همین اساس ارزش اپل با مایکروسافت برابر شده است.

آمارهای جدید نشان می‌دهند که ارزش سهام AAPL تا 50 درصد رشد را تجربه کرده است. خبرگزاری ذکر شده بر این باور است که میزان سرمایه‌گذاران اپل، پس از عرضه آیفون 10 افزایش پیدا کرده است.

پیش از این نیز در گزارش S&P 500 آمده بود که AAPL در سال 2014 به میزان 56 درصد رشد پیدا خواهد کرد، اما با این حال سهام اپل رشد 147 درصدی را در آن زمان تجربه کرده بود.

Barron ادعا می‌کند که اپل در سال 2018 بیش از 1 میلیارد دلار درآمد خواهد داشت. این مسئله به دلیل افزایش نرخ توجه خریداران به آیفون‌های جدید، و همچنین افزایش نرخ تصمیم کاربران به آپگرید آیفون‌های جدید صورت گرفته است.

این خبرگزاری در ادامه تحلیل‌های خود پیش بینی می‌کند که اگر اپل به میزان 500 میلیون دلار از سهام خود در بازار را خریداری کند، نرخ رشد سهام این شرکت از 14.7 به 16.6 خواهد رسید و اپل به یک کمپانی هزار میلیارد دلاری تبدیل خواهد شد. بر همین اساس، اپل ممکن است در سال 2018 بیش از 70 درصد رشد را در چین تجربه کند و در نهایت ارزش بیشتری در وال استریت و دیگر بازارهای جهانی پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420