لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاهش سرعت آیفون‌ها مدیران اپل را به زندان می‌اندازد!

کاهش سرعت آیفون‌ها مدیران اپل را به زندان می‌اندازد!

تعداد واکنش‌های قضایی به کند شدن آیفون‌ها در حال افزایش است. بر همین اساس اخیراً یکی از جدی‌ترین شکایت‌های تاریخ علیه شرکت اپل تنظیم شده است.

یکی از گروه‌های فعال در زمینه حفظ محیط زیست در کشور فرانسه، به تازگی علیه آنچه «تخلفات اپل» خوانده است، شکایت کرده است. در صورت موفقیت این شکایت و عنوان کردن اپل به عنوان مقصر، مدیران این شرکت ممکن است محکوم به تحمل حبس و پرداخت میلیون‌ها یورو غرامت شوند.

تا پیش از این و مشخصاً هفته گذشته تنها دو پرونده قضایی علیه اپل در آمریکا باز شده بود. اما حالا موج شکایت‌ها علیه اپل در اروپا نیز شروع شده است.

بر اساس گزارش اخیر خبرگزاری The Local؛ این آخرین پرونده قانونی باز شده علیه اپل است که از دو روز پیش وارد مراحل بررسی شده است. شکات این پرونده همان‌طور که گفته شد از فعالان محیط زیست هستند که اعتقاد دارند اپل با ناکارآمد کردن عمدی تلفن‌های هوشمند خود، دست به اقدامی سودجویانه زده است که نهایتاً باعث استفاده از منابع بیشتر و تولید باتری‌های لیتیوم یونی و آیفون‌های بیشتر می‌شود.

شاکیان همچنین بر این عقیده‌اند که اپل باید به خاطر تک تک مدل‌های آیفون‌های فروخته ‌شده در فرانسه از سال 2015 مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد.

بر همین اساس، این سازمان در تلاش است تا مدیران این شرکت را به تحمل 2 سال زندان و 300 هزار یورو غرامت به علاوه 5 درصد از درآمد سالانه‌اش محکوم کند.

مسائل اخیر پیش آمده به دلیل کاهش سرعت آیفون‌ها باعث تأثیر منفی زیادی روی شهرت تلفن‌های هوشمند آیفون شده است. بر همین اساس، ممکن است همین مسئله روی ارزش سهام این شرکت، تأثیر طولانی مدت و سنین بگذارد. به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که وکلای قانونی اپل و همچنین مدران این شرکت در آینده‌ای نزدیک تمهیداتی برای عواقب فاجعه‌بار این مسئله در نظر بگیرند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420