لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کمیسیون ارتباطات کره از اپل به خاطر کاهش سرعت آیفون‌ها توضیح خواست

کمیسیون ارتباطات کره از اپل به خاطر کاهش سرعت آیفون‌ها توضیح خواست

دردسرها و عواقب اعتراف اپل به کاهش سرعت آیفون‌ها همچنان ادامه دارد. در کنار شکایت‌های متعدد کاربران و حقوق‌دان‌ها از این شرکت، حالا کمیسیون ارتباطات کره جنوبی نیز از اپل به خاطر این کار توضیح خواسته است.

خبرگزاری Korea Herald به تازگی درخواست کمیسیون ارتباطات کره را منتشر کرده است:

رگولاتوی مخابراتی و رادیویی کره به طور رسمی از اپل درخواستِ ارائه توضیحات در مورد اتهامات اخیر کرده است. بر اساس این اتهامات، اپل اقدام به کاهش سرعت دستگاه‌های مشتریان کرده، بدون اینکه هیچ گونه اخطاری به آن‌ها داده باشد. این اتهامات توسط منابع صنعتی در تاریخ 28 دسامبر مطرح شده است.

ما امیدواریم تا پاسخی صحیح از اپل به خاطر محدودیت‌های مربوط به بازدهی آیفون‌های قدیمی دریافت کنیم و متوجه بشویم که چرا این شرکت به دنبال مخفی کردن مسئله مذکور از مشتریان خود است.  .

by Korean Communications Commission

 درخواست یاد شده در حالی منتشر میشود که این کمیسیون در حال دفاع از شرکت‌های خصوصی رقیب است که صلاحیت قضایی لازم برای مبارزه حقوقی با اپل را ندارند.

تا پیش از این نیز اپل در مورد این مسئله توضیحاتی ارائه داده بود. بر همین اساس، مدیران شرکت اپل ادعا کرده بود که به دلیل محافظت از بازدهی باتری آیفون‌ها و جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی این دستگاه‌ها، اقدام به کاهش میزان بازدهی آیفون‌ها می‌کنند. اپل همچنین به منظور جلب رضایت مشتریان، قیمت خدمات تعویض باتری آیفون‌ها را به 29 دلار کاهش داد. با این حال به نظر می‌رسد که اپل هنوز موفق به حل این مسئله نشده است.

این مسئله تا پیش از این نیز دردسرهای زیادی را برای اپل ایجاد کرده است. بر همین اساس، اپل با چند پرونده قضایی به دلیل شکایت کاربران در سراسر جهان مواجه شده است.

در عین حال، از نوع رفتار کمیسیون ارتباطات کره ‌این مسئله برداشت می‌شود که شرکت‌های کره‌ای رقیب اپل، نظیر سامسونگ و ال جی در حال تحریک این کمیسیون برای تخریب چهره اپل هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420