لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

طرح تعویض 29 دلاری باتری آیفون آغاز گردید!

طرح تعویض 29 دلاری باتری آیفون آغاز گردید!

چند روز پیش، اپل به خاطر مشکلات به وحود آمده در مورد کند شدن سرعت آیفون‌ها از کاربران خود معذرت‌خواهی نمود و دلیل آن را، بهبود عملکرد دستگاه و استفاده بهینه از باتری اعلام نمود. به این ترتیب و در کنار عذرخواهی، اپل از کاربران آیفون 6 یا بالاتر درخواست نمود تا به اپل استورها مراجعه نموده و با پرداخت 29 دلار (به جای 79 دلار که قیمت معمول آن بود)، باتری دستگاه خود را با تخفیف 50 دلاری تعویض کنند.

این رویداد از ابتدا قرار بود تا از 11 دی ماه آغاز گردد، اما یکی از مسئولین اپل امروز اعلام نمود که دارندگان محصولات اشاره شده از شب گذشته، یعنی 9 دی ماه و دو روز جلوتر از موعد مقرر، می‌توانند با مراجعه به اپل استورها، باتری دیوایس خود را با پرداخت 29 دلار تعویض کنند.

در حالی که رقبای اپل مانند سامسونگ و ال‌جی از این موقعیت استفاده و اعلام نمودند که آنها به هیچ وجه سرعت گجتهای مشتریان را با آپدیتهای نرمافزاری پایین نمیآورند، لذا باید ببینیم که این اتفاق تا چه اندازه روی عملکرد اپل تأثیر می‌گذارد.

شایان ذکر است که تعویض باتری آیفون 6 یا مدل‌های بالاتر باعث می‌شود تا دیوایس با حداکثر توان خود مجددا شروع به کار کند. پس اگر در کشورهای دیگر زندگی می‌کند، سریعا با نزدیک‌ترین اپل استور تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را برای تعویض باتری دستگاه صورت دهید.

ما فکر می‌کردیم که زمان بیشتری برای آماده شدن لازم داشته باشیم. اما خوشحالیم به استحضار کاربران خود برسانیم که انجام خدمات تعویض باتری آیفون‌ها از هم‌اینک امکان‌پذیر شده است.

by Apple

اگر در کشورهای دیگر زندگی می‌کنید، اما فاصله شما تا اپل استورها زیاد است، می‌توانید پکیج ارائه شده توسط تیم iFixit را خریداری نمایید.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420