لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بزودی Chrome OS توان اجرای برنامه‌های اندرویدی را خواهد داشت

بزودی Chrome OS توان اجرای برنامه‌های اندرویدی را خواهد داشت

یکی از بزرگترین کاستی‌های سیستم‌عامل Chrome OS و مانعی برای استفاده از اولین سیستم‌عامل موبایل و وب، برنامه‌هایی هستند که مانند نرم‌افزار‌های دسکتاپ عمل نمی‌کنند. بر طبق گزارشی از 9to5Google، شرکت گوگل سعی در اصلاح این مشکل دارد و به همین منظور با عرضه آپدیت جدید، سیستم‌عامل Chrome OS را قادر به اجرای روان اپلیکیشن‌های اندروید در پس‌زمینه می‌کند.

در حال حاضر، این اپلیکیشن‌ها بخشی از مشکلاتی هستند که گوگل با آنها روبرو شده و درصدد این است که جنبه‌های خاص اندروید و کروم را با هم متحد کند. چنانچه در حال کار با این برنامه‌ها آنها را سوییچ کنید، براحتی متوقف می‌گردند و همین مسئله، مشکلات زیادی را برای آن‌دسته از کاربرانی که مدام فعالیت‌های مالتی‌تسک بر روی کامپیوتر خود انجام می‌دهند، ایجاد کرده است.

وب‌سایت ChromeUnboxed نخستین بار متوجه این قابلیت جدید شده است که به نام Android Parallel Tasks شناخته می‌شود و درون نسخه Chrome OS 64 قرار دارد و در حال حاضر، تنها بر روی کانال Google beta در دسترس است.

اینطور انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک، شاهد آمدن این قابلیت به‌صورت عمومی در سیستم‌عامل Chrome OS باشیم. اما زمان دقیق آن هنوز از طرف این شرکت مشخص نشده است.

گوگل بعد از عرضه ورژن بتای پر مشکل سیستم‌عامل خود در اوایل امسال، در تلاش است تا قابلیت اجرای روان و پرقدرت اپلیکیشن‌های اندروید را همچون نرم‌افزار‌های دسکتاپ، بر روی Chrome OS بیاورد و مطمئنا این خبر خوبی برای طرفداران گوگل خواهد بود.

پلتفرم کروم او اس پیشرفت‌های زیادی را به خود دیده است و در زمانی نه چندان دور می‌توان آن را رقیب سرسخت سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک او اس دانست. نظر شما چیست؟ تمایل به استفاده از چه سیستم‌عاملی بر روی کامپیوتر خود دارید؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420