لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پایان عمر پیکسل سی؛ گوگل شکست تبلت‌های اندرویدی را پذیرفت

پایان عمر پیکسل سی؛ گوگل شکست تبلت‌های اندرویدی را پذیرفت

 دو سال پیش گوگل از یک تبلت اندرویدی با عنوان پیکسل سی رونمایی کرد و حالا این شرکت، شکست در توسعه این محصول را پذیرفته است.

نویسندگان وب سایت Android Police به تازگی کشف کرده‌اند که بخش فروش آنلاین محصولات سخت‌افزاری گوگل، پیکسل سی را از محصولات خود حذف کرده است. بر همین اساس، گوگل نیز برای این مسئله، اقدام به انتشار یک بیانیه کرده است.

اهالی مانین‌ویوو در بیانیه خود گفتند:

طبق روال همیشگی، ما عرضه دستگاه‌های قدیمی را متوقف می‌کنیمو حالا نوبت به پیکسل سی رسیده است. ما خود را متعهد می‌دانیم تا آپدیت اندروید 8.0 را برای کاربران این تبلت عرضه کنیم. به همین دلیل مشتریان ما می‌توانند از این پس تبلت‌های جدید ما با عنوان پیکسل بوک را خریداری کنند یت

by Google

پیکسل سی یکی از اولین اقدام‌های گوگل برای تولید محصولات سخت‌افزاری به حساب میاید. گوگل با تولید این تبلت، می‌خواست ثابت کند که سیستم عامل اندروید می‌تواند به بهترین نحو ممکن کار کنند. با این حال، تبلت‌های اندرویدی هرگز محبوبیت آیپدها را کسب نکردند.

پیکسل سی در حقیقت یکی از قدرتمندترین محصولات در دنیای محصولات اندرویدی بود. اما حالا گوگل تصمیم گرفته تا به عمر این دستگاه پایان دهد.

مرگ پیکسل سی در حالی مطرح شده است که گوگل تنها 2 سال از این دستگاه پشتیبانی کرده است. از طرفی، این شرکت تصمیم دارد تا با حذف اکوسیستم اندروید، تعداد کاربران ChromOS را گسترش دهد. در مقایسه اپل با گوگل، باید اشاره کرد که بسیاری از محصولات اپل، همچون آیپدهابیش از دو سال پشتیبانی دریافت می‌کنند. در عین حال اپل هرگز اقدام به اجبار کاربران به تغییر سیستم عامل نمی‌کند.

همین مسئله باعث شده تا محبوبیت آیپدها در برابر تبلت‌های اندرویدی، رشد بیشتری را تجربه کند. بر اساس ادعای بسیاری از تحلیلگران، محبوبیت تبلت‌های آیپد پرو در میان کاربران، بیشتر از محبوبیت تبلت‌های اندرویدی است که این مسئله از پشتیبانی بهتر اپل از محصولاتش است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420