لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

7 محصولی که اپل در حال کار بر روی آنهاست

7 محصولی که اپل در حال کار بر روی آنهاست

سال 2017، اتفاقات خوبی برای کمپانی اپل رخ داد. از معرفی هوم‌ پاد گرفته تا آیفون X، محصولات فوق‌العاده‌ای توسط اهالی کوپرتینو به دنیای تکنولوژی عرضه شد و حالا آنها، به سال آینده نگاه می‌کنند و به فکر محصولات جدید هستند.

در این مطلب، می‌خواهیم 7 محصولی که اپل در حال کار بر روی آنهاست را باهم مرور کنیم. پس با اِن آی سی همراه باشید.

1-هوم پاد

اپل در هنگام معرفی هوم پاد، تاریخ عرضه آن را دسامبر 2017 اعلام نمود. اما رفته رفته و با نزدیک شدن به این زمان، تغییراتی رخ داد و تاریخ ارائه آن به اوایل سال 2018 موکول شد. این بدان معناست که اسپیکر هوشمند اهالی کوپرتینو به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

اما با انتقال یافتن تاریخ عرضه هوم پاد به سال 2018، سوال‌ها در مورد نسل دوم این گجت به اذهان آمده است. اینکه با این تغییر، احتمالا هوم پاد 2 در سال 2019 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت یا خیر؟

 2-ایرپادهای به‌روز شده

در نیمه دوم سال آینده، اپل در نظر دارد تا ورژن بعدی ایرپادهای خود را عرضه نماید. ضمنا منبع منتشر کننده خبر، به این موضوع نیز اشاره کرده است که اهالی کوپرتینو،‌ ایرپادهای بیشتری را در سال 2018 به فروش خواهد رساند.

اما متأسفانه اطلاعاتی در مورد نسل دوم ایرپادها در دسترس نیست. مطمئنا طراحی آن کمی ظریف‌تر و کوچکتر خواهد شد و برخی بهبودهای سخت‌افزاری نیز در آن رخ خواهد داد. ولی چیزی که مشخص است، ایرپاد نسل آینده از کیسی برخوردار خواهد بود که امکان شارژ بی‌سیم را یدک می‌کشد.

 3-AirPower

اپل با معرفی ایرپاور یا همان پد شارژ بی‌سیم خود، دنیای تکنولوژی را سورپرایز نمود. این گجت به کاربران اجازه می‌دهد تا آیفون، اپل واچ و کیس ایرپاد خود را به صورت همزمان شارژ نمایند. سال 2018، باید منتظر ارائه شدن این محصول باشیم.

معرفی ایرپاور باعث شد تا تمامی رسانه‌ها، پیوستن اپل به دنیای شارژ بی‌سیم را شاهد باشند. مطمئنا شارژ آیپد و مک‌ها بدون استفاده از کابل در سال 2018 محقق نخواهد شد. اما به احتمال خیل یزیاد، چیزی است که در سر اهالی کوپرتینو وجود دارد.

4-مک‌های جدید

در سال جاری، اپل اقدام به معرفی یک سیستم غول پیکر با نام آیمک پرو نمود. اما ظاهرا اهالی کوپرتینو در تدارک هستند تا یک مدل ماژولار از مک پرو را به بازار عرضه نمایند که از قدرت بیشتری نسبت به آیمک پرو برخوردار خواهد بود.

مسئولان اپل اخیرا سکوت خبری خود را شکسته و اعلام نمودند که در حال کار بر روی نسخه جدید مک پرو هستند. احتمالا عرضه این محصول به اواخر سال 2018 موکول خواهد شد. در کنار آن، برخی اخبار حکایت از آن دارند که مدل به‌روز شده مک مینی نیز سال آینده وارد بازار می‌شود.

5-نسل دوم آیفون SE

عرضه آیفون در سال آینده، اتفاق عجیبی نیست. اما در 2018، عرضه نسل دوم آیفون SE می‌تواند موجب تعجب همگان شود.

بر اساس اخباری که از منابع هندی به گوش می‌رسد، ظاهرا اهالی کوپرتینو می‌خواهند مدل به‌روز شده آیفون SE را در سال آینده عرضه نمایند که از سخت‌افزار بالاتر، دکمه هوم و سنسور تاچ‌آیدی برخوردار خواهد بود.

6-آپگرید‌های نرم افزاری

مطمئنا در سال 2018، نسخه بعدی سیستم عامل‌های آیفون و آیپد، یعنی iOS 12 نیز ارائه خواهد شد. اما در کنار آن، سیستم عامل‌های دیگر مانند macOS، watchOS و tvOS نیز به‌روز می‌شوند. انتظارات مسلما از نسخه بعدی آی او اس بالاست و باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه پیش می‌آید.

7-آیفون و آیپدهای جدید

حتما می‌دانید که بر اساس شایعات، اپل در نظر دارد تا آیفون‌های 2018 را در سه سایز مختلف عرضه نماید. در کنار آن نیز باید منتظر معرفی آیپدهای جدید نیز باشیم. مطمئنا آیپد پروهای جدید از سخت‌افزار قدرتمندتری بهره‌مند خواهند بود و بر اساس شایعات، به دوربین TrueDepth و قابلیت تشخیص چهره مجهز خواهند بود.

از گوشه و کنار خبرهایی در مورد آیفون های نسل بعد به گوش می‌رسد. از سایز پلاس آیفون X گرفته تا باتری‌های تقویت شده و قابلیت تشخیص چهره بهتر. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373