لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: توییک مفید کاربران Cydia در سیستم‌ عامل iOS 10

آموزش: توییک مفید کاربران Cydia در سیستم‌ عامل iOS 10

چنانچه در حال بررسی یک توییک نسبتا قدیمی در Cydia هستید و ذهن‌تان مشغول این موضوع است که آیا می‌توانید از آن در نسخه iOS خود استفاده کنید، مطمئنا ورژن تازه منتشر‌شده tweakCompatible دولوپر معروف سیستم‌عامل آی او اس؛ treAson، به کارتان خواهد آمد.

این توییک شما را قادر می‌سازد تا پیش از نصب یک توییک، از کار کردن آن بر روی نسخه iOS خود مطمئن گردید. با استفاده از این قابلیت، می‌توانید از مشکلات بالقوه‌ای که ممکن است برخی از توییک‌ها به وجود آورند و موجب ناپایدار شدن جیلبریک دستگاه‌تان شوند، جلوگیری کنید.

بعد از نصب tweakCompatible، یک ذره‌بین بزرگ را در نوار بالای صفحه، همانند تصویر پیوست‌شده مشاهده خواهید کرد. کافیست بر روی آن ضربه بزنید تا پنجره‌ای در مقابل شما نمایان گردد و از کار کردن یا عمل نکردن توییک مورد‌نظر بر روی iOS تان، شما را باخبر سازد. علاوه بر این، گزینه‌هایی در صورت نیاز برای اضافه کردن ورودی‌های‌تان وجود دارد.

در مورد Activator در مثال بالا، می‌توانید ببینید که به‌خوبی این قابلیت با iOS 10.2 دستگاه کار می‌کند.

در مورد گزینه‌ها، tweakCompatible بر پایه اطلاعات جمعی استوار است و کاربران را از مشکلات بالقوه برخی از توییک‌ها پیش از نصب، آگاه می‌سازد.

چنانچه بسته مذکور به خوبی کار کند، برای تایید آن بر روی گزینه This package Works! ضربه زده و در صورت کار نکردن آن، بر روی گزینه This package doesn’t work! ضربه بزنید.

برای ارسال رای خود نیاز به یک حساب کاربری GitHub خواهید داشت و می‌بایست بعد از ورود به سیستم، یک نظر‌سنجی را شبیه تصویر زیر مشاهده کنید:

tweakCompatible هنوز برنامه‌ای جدید محسوب می‌شود. بنابراین خیلی از کاربران کماکان، رای خود را در مورد توییک‌ها ثبت نکرده‌اند و به همین خاطر، برخی از توییک‌ها در Cydia در حال حاضر دارای رتبه‌بندی نیستند:

اگرهنوز در مورد توییکی مطمئن نیستید یا می‌خواهید از ورژنی که بر روی نسخه جیلبریک شما به‌خوبی کار می‌کند باخبر گردید، بهتر است به لیست کامل tweakCompatible GitHub مراجعه نمایید.

در بیشتر اوقات این توییک برای‌تان مفید واقع می‌شود. شما می‌توانید آنرا از سورس ‌BigBoss به‌صورت رایگان دانلود کرده و بر روی تمام دستگاه‌های جیلبریک‌شده با iOS 10 به‌خوبی از آن استفاده کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373