لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: نشانگر آیکون اپلیکیشن‌های آیفون را رنگ آمیزی کنید

آموزش: نشانگر آیکون اپلیکیشن‌های آیفون را رنگ آمیزی کنید

یکی از مهم‌ترین حسن‌های جیلبریک آیفون، امکان شخصی‌سازی سیستم‌عامل آن است. کاربران آیفون‌های جیلبریک شده می‌توانند تمامی موارد مختلف سیستم‌عامل iOS را تغییر دهند.

در این میان یکی از همین امکان‌های سفارشی‌سازی، شامل تعویض رنگ نشانگر اپلیکیشن‌ها می‌شود. به طور پیش‌فرض آی او اس نشانگر تعداد اعلان‌های خوانده نشده را با رنگ قرمز نشان می‌دهد. این در حالی است که شخصی‌سازی رنگ‌ها می‌تواند به روند پیدا کردن و خواندن سریع‌تر اعلان‌های مهم‌تر کمک زیادی کند.

اگر از کاربران iOS جیلبریک شده هستید، می‌توانید با نصب AppColorBadges روی دستگاه خود، نشانگر آیکون‌ها را سفارشی کنید. این اپلیکیشن می‌تواند رنگ نشان‌گرها را بر اساس رنگ پیش‌فرض آیکون آن‌ها تغییر دهد و دیگر آن رنگ یکپارچه قرمز تکراری را نشان نخواهد داد.

علاوه بر این، می‌توانید نشانگر آیکون‌ها را بر اساس سلیقه شخصی خودتان نیز تغییر دهید. البته نباید فراموش کنید که تغییر این دست از موارد در iOS تا حدودی زمان و حوصله نیاز خواهد داشت. چرا که دایره رنگ‌های ارائه شده برای نشانگر آیکون‌ها بسیار وسیع است که همین مسئله ممکن است باعث سردرگمی شما بشود.

در اسکرین شات‌های نشان داده شده از تغییرات این اپلیکیشن، می‌توانید به راحتی تأثیر این توییک را در آیفون ببینید. AppColorBadges در منبع Cole Cabral در Cydia ارائه شده است. کاربرانی که از iOS 10 جیلبریک شده استفاده می‌کنند، می‌توانند از همین حالا با اضافه کردن منبع Cole Cabral در Cydia به روش زیر، اقدام به نصب توییک یاد شده کنند:

-نرم‌افزار Cydia را اجرا کنید

-دکمه Edit را انتخاب کرده و در زیر شاخه آن، گزینه Add را انتخاب کنید

-در ادامه تغییرات، آدرس زیر را وارد کنید:

http://ca13ra1.github.io/repo/

-حال دکمه Add Source را زده و منبع مورد نظر را اضافه کنید. در پایان، می‌توانید با پیدا کردن AppColorBadges و نصب آن، از این توییک منحصر به فرد در دستگاه جیلبریک شده خود لذت ببرید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420