لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ادعای جنجالی سامسونگ و ال‌جی بر ضد اپل!

ادعای جنجالی سامسونگ و ال‌جی بر ضد اپل!

به‌دنبال عذرخواهی اپل از کاربران بخاطر عدم اطلاعرسانی درباره مدیریت باتری قدیمی آیفونها، شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی طی بیانیه‌ای اعلام کردند که، هیچ کدام از دستگاه‌هایشان شامل سیاست مورد استفاده اپل نمی‌شود.

دو کمپانی بزرگ و رقیب اپل، طی ایمیلی به وب‌سایت Phone Arena اینطور عنوان کردند که به هیچ وجه سرعت پردازنده گوشی‌های خود را با بالا رفتن عمر باتری دستگاه، کاهش نمی‌دهند.

هیچ وقت چنین کاری نکردیم و نخواهیم کرد! ما مراقب فکر مشتریان خود هستیم.

by LG

ما سرعت و عملکرد CPU را بخاطر طول عمر گوشی، با آپدیت‌های نرم‌افزاری کاهش نمی‌دهیم.

by Samsung

پیام‌ شرکت‌های Samsung و LG یک روز بعد از بیانیه شرکت‌های HTC و Motorola اعلام شده و بر این موضوع تاکید دارد که به هیچ عنوان، عملکرد گوشی‌ها را به نسبت عمر باتری کنترل نمی‌کنند.

با در نظر گرفتن بیانیه‌های شرکت‌های رقیب، می‌توان به این موضوع پی برد که سیاست اپل در مورد گوشی‌های نسبتا قدیمی‌اش و مدیریت آنها به این شکل، در صنعت موبایل استاندارد نیست.

اگرچه ممکن است گوشی‌های دیگر برند‌ها نیازی به اینگونه ترفند‌ها برای تنظیم راندمان دستگاه‌های خود پیدا نکنند و یا اینکه اصلا این راه‌ حل به ذهن‌شان خطور نکرده باشد. اما به هر ترتیب، ناامیدی و سردرگمی کاربران اپل نشان‌دهنده اینست که اپل، حرکت اشتباهی کرده است.

اپل بعد از اینکه تعدادی از کاربران در فضای مجازی، نتایج بنچمارک پردازنده گوشی‌های خود را گذاشتند که نشان‌دهنده کاهش سرعت پردازنده آیفون‌ها بود، این رفتار را تصدیق کرد و دلیل آن را حفظ عملکرد نرمال گوشی با بالا رفتن عمر باتری دستگاه‌ها بیان کرد.

اپل اینطورعنوان کرد که کاهش قدرت عملکرد دستگاه، به‌منظور جلوگیری از خاموشی ناگهانی آنها اعمال شده است و یکی از تکنیک‌های نگهداری باتری محسوب می‌شود.

از آنجا که این ترفند موجب افزایش طول عمر دستگاه می‌گردد، به نظر نمی‌رسد که اپل قصد داشته باشد این سیاست را در دستگاه‌هایش متوقف کند. اما بدون‌شک شرکت اپل، در مورد اینگونه مسائل با کاربران خود شفاف‌تر عمل خواهد کرد و امید است که در آینده آیفون‌هایی ساخته شود که به اینگونه تنظیمات، نیازی پیدا نکند

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420