لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون برای بار دیگر پرفروش‌ترین محصول دنیای تکنولوژی شد

آیفون برای بار دیگر پرفروش‌ترین محصول دنیای تکنولوژی شد

تلفن‌های هوشمند آیفون برای یک بار دیگر توانستند عنوان پرفروش‌ترین محصول فناوری سال را از آن خود کنند.

بر اساس گزارش اخیر خبرگزاری USA Today، تلفن هوشمند محبوب کمپانی اپل توانسته با اختلاف زیاد از گلکسی نوت 8، در صدر جدول پرفروش‌ترین محصول الکترونیکی سال 2017 قرار بگیرد.

داده‌های این گزارش، از طریق Daniel Ives، تحلیل‌گر GBH Insights منتشر شده است. وی بر این باور است که اپل در سال جاری میلادی، بیش از 223 میلیون واحد آیفون فروخته است. در این میان، سامسونگ با معرفی گلکسی نوت 8، اس 8 و اس 8 پلاس توانسته 33 میلیون تلفن هوشمند را در سراسر دنیا به فروش برساند.

تحلیل‌های منتشر شده اخیر، نشان می‌دهند که سال 2017، یکی از بهترین دوره‌ها برای تجارت تلفن‌های هوشمند آیفون بوده است. عرضه 3 مدل آیفون شامل آیفون 8 و 8 پلاس و همچنین آیفون ایکس باعث شده تا خریداران بیشتری نسبت به این تلفن هوشمند توجه کنند. از طرفی، برچسب قیمت 1000 دلاری آیفون ایکس، نه‌تنها تأثیر منفی روی میزان فروش این محصول نداشته، بلکه تعداد خریداران آن را افزایش داده است.

 قابلیت‌هایی نظیر فیس آیدی و دوربین TrueDepth از یک طرف و به کار بردن نمایشگر OLED، با کیفیت منحصر به فرد در پرچم‌دار جدید آیفون‌ها باعث شده تا اپل به عنوان تولید کننده این محصولات، به موفقیت تجاری بسیار بالایی دست یابد.

Ives به عنوان یک تحلیل‌گر مطرح، بر این باور است که سال آینده کوپرتینونیشین‌ها نسخه‌ای جدید از آیفون SE را معرفی خواهند کرد. همین مسئله در کنار عرضه آیفون‌های پرچم‌دار سال 2018 باعث خواهد شد تا اپل تجربه فروش 350 میلیون واحد آیفون را در سال میلادی جدید داشته باشد.

بر اساس شایعات اپل تصمیم دارد تا در سال آینده، تمامی تلفن‌های هوشمند خود را با نمایشگر OLED تولید کند. این شایعات همچنین تأکید دارند که یک فبلت 6 اینچی در میان آیفون 2018 وجود خواهد داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420