لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

iFixit قیمت کیت تعویض باتری آیفون را کاهش داد

iFixit قیمت کیت تعویض باتری آیفون را کاهش داد

 وب سایت iFixit به تازگی قیمت کیت تعویض باتری آیفون را کاهش داده است. بر همین اساس از این پس تهیه این بسته تعمیراتی 29 دلار هزینه خواهد داشت.

وب سایت iFixit که یک مرجع بین‌المللی برای تعمیر دستگاه‌های مختلف به حساب میاید، مدتی است که کیت‌های مختلف تعمیراتی خود را به همراه آموزش تصویری آن‌ها به کاربران ارائه می‌دهد. این وب سایت تا پیش از این کیت تعویض باتری آیفون را بین 39 تا 49 دلار می‌فروخت که حالا به دلیل اتفاقات اخیر، تصمیم به عرضه آن‌ها با قیمتی ارزان‌تر گرفته است.

اپل به تازگی اعلام کرده به دلیل مشکلات مربوط به بازدهی آیفون‌ها، هزینه تعویض باتری این محصولات را کاهش می‌دهد. بر همین اساس، نمایندگی‌های رسمی اپل از این پس 29 دلار برای تعویض آیفون 6 و جدیدتر از آن دریافت خواهد کرد.

تا پیش از این، اپل به طور رسمی اقدام برای کاهش سرعت پردازش آیفون‌ها به دلیل مشکلات مربوط به باتری را تائید کرده بود. همین مسئله باعث اعتراض بسیاری از کاربران شد و در نهایت حتی برخی از افراد، اقدام به شکایت علیه این شرکت کردند. گفتنی است که اپل در نهایت از کاربران عذرخواهی کرد و اعلام داشت که مشکل یاد شده را در سریع‌ترین زمان ممکن حل خواهد کرد.

این اتفاق باعث شد تا اپل تنها دو روز پیش هزینه تعویض باتری آیفون‌ها را در سال 2018 به 29 دلار کاهش دهد.

به همین دلیل، وب سایت آی فیکس ایت، در اقدام اخیر خود قیمت کیت تعویض باتری آیفون‌ها را کاهش داده است. این کیت برای آن دسته افرادی که از آیفون‌های قدیمی استفاده می‌کنند و یا دسترسی به مرکز خدماتی اپل ندارند، مناسب خواهد بود.

کیت ارائه شده توسط این وب سایت، برای iPhone 4S و قدیمی‌تر نیز موجود است که با قیمت ارزان‌تری عرضه می‌شود. بر همین اساس کیت تعویض آیفون 7 و 7 پلاس با قیمت 29 دلار، و کیت مخصوص دیگر آیفون‌ها با قیمت 24.99 دلار عرضه خواهد شد. گفتنی است که این کیت شامل ابزارهای تعویض باتری و یک باتری نو و سالم برای هر دستگاه است.

وب سایت یاد شده همچنین آموزش‌های مربوط به تعویض و تعمیر آیفون‌ها را از طریق روش‌های ویدیویی و تصویری ارائه داده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420