لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل با تعویض باتری 29 دلاری از کاربران عذرخواهی می‌کند

اپل با تعویض باتری 29 دلاری از کاربران عذرخواهی می‌کند

اخیرا شرکت اپل به منظور جبران پایین‌ آوردن عمدی سرعت CPU مدل‌های قدیمی آیفون، پیشنهاد جدیدی را ارائه کرد.

شرکت اپل طی نامه‌ای به کاربران اینطور توضیح داده که با اضافه کردن یک ویژگی در iOS 10.1.2، به‌طور موفقیت‌آمیزی میزان خاموشی‌های ناگهانی آیفون‌ها را کاهش داده‌اند. اپل اینکار را با پایین آوردن سرعت CPU دستگاه‌ها انجام داده که به واسطه آن، توان کمتری از باتری‌های قدیمی ‌گرفته شود.

اما با این حال، شرکت اپل پیشنهاد ویژه‌ای را مبنی بر تعویض باتری با قیمت ارزان برای رضایت کاربران داده است.

اوایل این ماه بعد از اینکه یک کاربر Reddit باخبر شد که تعویض باتری گوشی قدیمی آیفونش به میزان قابل توجهی راندمان گوشی را بالا می‌برد، در شبکه اینترنت جنجال زیادی به‌پا شد.

پست مذکور بحث داغی را مبنی بر اینکه اپل از روی عمد دستگاه‌ها را کند می‌کند تا کاربران را وادار به ارتقا دستگاه‌هایشان کند، به میان کشید.

شرکت اپل هفته پیش رسما تایید کرد که این حرکت موجب کاهش عملکرد CPU گوشی‌ها شده است. اما آنها در توضیح این مسئله اینطور عنوان کردند که، باتری‌هایی با عمر بالا برخی اوقات توان عرضه نیروی مورد نیاز CPU را ندارند. خصوصا در صورتی که درصد باتری کم است. زمانی که این مشکل به وجود می‌اید، موجب ریستارت شدن دستگاه می‌گردد. بنابراین اپل با اضافه کردن الگوریتمی، به تناسب عمر باتری، میزان قدرت CPU را تنظیم می‌کند.

دستگاه‌هایی که تحت‌ تاثیر این ترفند مهار‌کردن قراگرفته‌اند، شامل آیفون 6، آیفون 6 پلاس، آیفون 6s ، آیفون6s پلاس و آیفون SE می‌شوند. اپل طی اعلامیه‌ای اینطور عنوان کرده که دستگاه‌های خارج از گارانتی می‌توانند با پرداخت 29 دلار بجای 50 دلار، باتری دستگاه خود را در نمایندگی‌های اپل تعویض نمایند.

این پیشنهاد شامل تمام صاحبان آیفون 6 و مدل‌های بعد از آن، که نیازمند تعویض باتری هستند می‌گردد. مشتریان می‌توانند از این تغییر قیمت از اواخر بهمن‌ ماه (ژانویه) بهره‌مند شوند. این طرح تا دی ماه (دسامبر) 2018 ادامه خواهد داشت.

اول و مهمتر از همه، ما هیچوقت قصد نداشته و نخواهیم داشت تا عمر محصولات آیفون را کاهش دهیم، یا با تضعیف تجربه کاربران، آنها را مجاب به ارتقای دستگاهشان کنیم.

هدف ما همیشه تولید دستگاه‌هایی بوده که کاربران عاشقش شوند و طولانی‌تر ساختن عمر دستگاه‌های آیفون تا حد ممکن، بخش مهمی از این رسالت بوده است.

by Apple

اپل همچنین خاطر نشان کرد که در سال 2018 با عرضه نسخه iOS جدید، کاربران این امکان را دارند تا بیش از پیش، از سلامت باتری دستگاه خود باخبر گردند. نرم‌افزار‌هایی نظیر coconutBattery نیز می‌تواند در این زمینه برای کاربران مورد استفاده قرار گیرد.

این پیشنهاد علاوه بر راضی نگه داشتن مشتریان همیشگی اپل، موجب می‌شود تا کاربران آیفون 6 و دستگاه‌های نسبتا قدیمی برای زمان بیشتری از دستگاه خود بهره‌مند شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420