لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افزایش سهام اپل تحت تأثیر رسوایی مدیر عامل هواوی

افزایش سهام اپل تحت تأثیر رسوایی مدیر عامل هواوی

رئیس بخش فروش تلفن‌های هوشمند در شرکت هواوی به اتهام دریافت رشوه دستگیر شد. همین مسئله باعث شکست این شرکت در برابر اپل شد.

Teng Hongfei به تازگی به جرم دریافت رشوه، به عنوان یک کارفرمای دولتی دستگیر شده است. بر همین اساس، سهام این شرکت به تازگی افتی شدید را تجربه کرده است.

مقام‌های مسئول در حال تحقیق و بررسی این اتهام هستند و اعلام کرده‌اند که به‌زودی این پرونده قضایی بسته خواهد شد. در عین حال شرکت هواوی تصمیم دارد تا جلوی تخریب چهره برند خود را در بازار بگیرد. بر همین اساس، این شرکت چینی، به تازگی اقدام به همکاری ویژه‌ای با مقامات قضایی این کشور کرده است.

Teng Hongfei در سال 2014 به هواوی پیوسته بود. وی تا پیش از این تجربه کار در سامسونگ و نوکیا را داشت و در شرکت‌های دیگر نیز سوابق فساد مالی مختلفی داشته است که حالا گریبان هواوی را گرفته است.

هواوی تا پیش از این و مشخصاً عرضه P10 اعلام کرده بود که توان رقابت با اپل و پرچم‌دار 2017 این شرکت را دارد. هواوی بر این باور بود که میزان فروش آیفون در کشور چین را به یک سوم کاهش خواهد داد و در برنامه طولانی مدت خود، تصمیم به رقابت بیشتر با اپل در سطح جهانی دارد.

اما حالا این پرونده قضایی باعث شده تا چهره هواوی به عنوان یک شرکت تولید کننده تلفن‌های هوشمند در بازار چین خراب شود. این مسئله بدون شک تأثیر زیادی روی میزان فروش و عرضه هواوی خواهد گذاشت و بسیاری از تحلیلگران برای این باور هستند که هواوی با وجود این پرونده قضایی شکست بسیار سختی را در برابر اپل متحمل خواهد شد و حتی در کشور مبدأ خود یعنی چین نیز توان رقابت با آیفون‌های اپل را نخواهد داشت.

پیش از این نیز شرکت سامسونگ به دلیل رسوایی‌های مالی مدیرانش، تحت تأثیر کاهش شدید سهام قرار گرفته بود. همین مسئله باعث شده بود تا سامسونگ شکست سختی را از اپل در فروش جهانی متحمل شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420