لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی اپلیکیشن‌های برتر اپل واچ

معرفی اپلیکیشن‌های برتر اپل واچ

با شروع سال جدید میلادی، بسیاری از وب‌سایت‌ها اقدام به معرفی لیستی از برتر اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سال می‌کنند. دلیل این مسئله آن است که بسیاری از مردم در سراسر دنیا، در طول این دوران اقدام به خرید محصولات جدید می‌کنند. همین مسئله درنهایت باعث می‌شود تا برخی از وب‌سایت‌های فعال در حوزه تکنولوژی اقدام به معرفی اپلیکیشن‌های گوناگون برای افرادی که تازه محصولات خودشان را خریده‌اند کنند.

در ادامه این مطلب از وبلاگ ان ای سی همراه باشید تا برترین اپلیکیشن‌های اپل واچ در سال 2017 را از نگاه وب سایت appleinsider معرفی کنیم.

Carrot Weather

اپلیکیشن Weather توسعه داده شده توسط اپل، برای بسیاری از کاربران اپل واچ ابزاری مناسب و کارآمد به حساب میاید. با این حال، Carrot Weather با قیمت 4.99 دلار اطلاعات بیشتری را در اختیار شما می‌گذارد. این اطلاعات تنها شامل آب و هوایی امروز و پیش‌بینی‌های روزانه نمی‌شود. این اپلیکیشن می‌تواند مواردی نظیر باران و برف را پیش از وقوع به شما یادآوری کند تا بتوانید خودتان را برای شرایط آب و هوایی مختلف آماده کنید. 


​دانلود اپلیکیشن Carrot Weather برای اپل واچ

Wunderlist

Wunderlist یک اپلیکیشن رایگان برای ساخت لیست‌های مختلف است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید لیست کارهایی که باید انجام دهید را یادداشت کنید. علاوه بر این، می‌توانید بااتصال حساب کاربری آن به IFTTT موارد ذکرشده در لیست خود را به آمازون اکو انتقال دهید.

با استفاده از نسخه اپل واچ اپلیکیشن واندر لیست، یادداشت‌های خود را به راحتی و همیشه در مچ دست خود داشته باشید. 


دانلود نرم افزار Wunderlist برای اپل واچ

My Batteries

با استفاده از این اپلیکیشن رایگان می‌توانید کنترل کاملی روی میزان مصرف باتری اپل واچ خود داشته باشید. این اپلیکیشن می‌تواند با نصب روی آیفون میزان مصرف هر یک از اپلیکیشن‌ها را اعلام کند. با این حال نسخه اپل واچ آن، تنها می‌تواند میزان مصرف کلی ساعت هوشمند را نشان دهد.


دانلود نرم افزار My Batteries برای اپل واچ

Gymatic

اپلیکیشن پیش فرض اپل واچ برای بسیاری از ورزش‌ها مناسب است، با این حال این اپلیکیشن برای برخی از رشته‌های ورزشی نظیر وزنه‌برداری، اطلاعات زیادی را ارائه نمی‌دهد. اپلیکیشن Gymatic با استفاده از سنسورهای به‌کاررفته در اپل واچ، می‌تواند داده‌های بیشتری را به ورزشکاران برخی دیگر از رشته‌های ورزشی ارائه دهد.

در این اپلیکیشن رایگان می‌توانید برنامه‌های ورزشی مختلف را نیز تهیه کنید و با استفاده از آن‌ها به تناسب اندام و رکورد مورد نظر خود برسید.


دانلود نرم افزار Gymatic​ برای اپل واچ

 Shazam

تقریباً همه کاربران شازم را می‌شناسند. شما می‌توانید این اپلیکیشن رایگان را همیشه روی مچ دست خود داشته باشید و با استفاده از آن به راحتی از اطلاعات تمامی موسیقی‌های در حال پخش آگاهی پیدا کنید.


دانلود نرم افزار Shazam برای اپل واچ

 Night Sky

یک اپلیکیشن زیبا برای علاقه‌مندان به ستاره شناسی! با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید صور فلکی مختلف را شناسایی کنید و بر اساس آن موقعیت اجرام مختلف نظیر سیاره‌ها و ستارگان را شناسایی کنید.


دانلود نرم افزار Night Sky​ برای اپل واچ

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373