لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تخفیف گیفت کارت استور ویژه سال جدید میلادی

تخفیف گیفت کارت استور ویژه سال جدید میلادی

فروشگاه اینترنتی گیفت کارت استور به آدرس giftcardstore.ir یک مرجع ایمن و مطمئن برای خرید گیفت کارت است. هدف اصلی این فروشگاه اینترنتی، ایجاد بستری ایمن و آسان برای خرید کارت‌های هدیه و اعتباری است.

در گیفت کارت استور می‌توانید برای حساب‌های کاربری مختلف خود نظیر آیتیونز، گوگل پلی، پلی استیشن نتورک (PSN)، ایکس باکس لایو، اسپاتیفای و آمازون اعتبار تهیه کنید. خدمات گیفت کارت استور همچنین شامل کارت‌های اعتباری مجازی و همچنین لایسنس نرم‌افزارهای گوناگون، نظیر آنتی‌ویروس‌ها و دانلود منیجر نیز می‌شود.

گیفت کارت استور به مناسبت شروع سال میلادی جدید اقدام به راه‌اندازی فروش ویژه کرده است. در این دوران و مشخصاً تعطیلات کریسمس، بسیاری از فروشگاه‌های محصولات دیجیتالی، پیشنهادهای ویژه‌ای برای خرید محصولات مختلف با قیمت ارزن‌تر ارائه می‌دهند. به همین دلیل، بسیاری از کاربران در سراسر جهان در این بازه زمانی اقدام به خرید نرم‌افزارها، بازی‌ها و حساب‌های کاربری پرمیوم می‌کنند.

به همین دلیل گیفت کارت استور به‌منظور رفاه حال شما کاربران عزیز، اقدام به ارائه تخفیف‌های استثنایی در این دوران کرده است.

چرا گیفت کارت استور؟

خرید مطمئن و آسان به همراه قیمت‌های استثنایی

روند خرید از گیفت کارت استور بسیار آسان است و شما عزیزان می‌توانید با انتخاب گیفت کارت موردنظر و پرداخت هزینه آن، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کد انحصاری را از طریق ایمیل و پیامک دریافت کنید.

حذف تمامی واسطه‌ها و تهیه محصولات به صورت مستقیم، گیفت کارت استور را به بهترین مرجع خرید گیفت کارت با قیمت ارزان و مقرون‌به‌صرفه تبدیل کرده است.

پشتیبانی 24 ساعته

واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی گیفت کارت استور در تمامی ساعات شبانه‌روز پاسخگوی شما عزیزان است. شما عزیزان می‌توانید در تمامی مراحل مختلف با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تاکارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوالات و مشکلات شما رسیدگی کنند.

خرید گیفت کارت در سریع‌ترین زمان ممکن

گیفت کارت استور با تسهیل روند خرید می‌تواند در کمترین زمان ممکن کد کارت‌های خریداری شده را برای شما ارسال کند. پس می‌توانید به راحتی در هر موقعیتی گیفت کارت موردنظر خود را تهیه کنید.

پیشنهادهای ویژه، مخصوص کاربران وفادار

گیفت کارت استور به کاربران وفادار خود، پیشنهادهای ویژه و استثنایی ارائه می‌دهد. در صورت افزایش تعداد خریدها، شما عزیزان می‌توانید بر اساس میزان مصرف خود از سطح‌های مختلف قیمت برخوردار شوید.

قیمت‌گذاری محصولات در گیفت کارت استور در سطح کاربران عادی، کاربران حرفه‌ای و پرمصرف، و همچنین فروشندگان عمده در نظر گرفته شده است.

افزایش تعداد خرید شما عزیزان منجر به ارائه تخفیف‌های ویژه و منحصربه‌فرد خواهد شد. با خرید هر یک از محصولات گیفت کارت استور امتیاز شما افزایش خواهد یافت. شما با افزایش میزان امتیازها می‌توانید، گیفت کارت‌های دیگر را به صورت رایگان و یا با تخفیف‌های استثنایی دریافت کنید.

کد تخفیف ویژه کریسمس 2018

به پاس قدردانی از اعتماد شما عزیزان، گیفت کارت استور امکاناتی ویژه را برای اولین خرید هموطنان در نظر گرفته است. بر همین اساس، شما عزیزان می‌توانید با واردکردن کد تخفیف JAN2018-5 از امروز تا دوم ژانویه (دوازدهم دی ماه) از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید.

شما عزیزان با ثبت نام و وارد کردن کد تخفیف فوق می‌توانید در ایام تعطیلات سال جدید بازی‌ها و نرم‌افزارهای مختلف و همچنین حساب‌های کاربری پرمیوم سرویس‌ها مورد علاقه خود را با تخفیف‌های ویژه خریداری کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373