لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل برای رقابت با گوگل و آمازون نیاز به عرضه هوم پاد داشت؟

آیا اپل برای رقابت با گوگل و آمازون نیاز به عرضه هوم پاد داشت؟

 اپل در رویداد WWDC 2017 که در تیرماه سال جاری برگزار شد، اقدام به معرفی اسپیکر هوشمند خود با عنوان هوم پاد کرد. این اسپیکر قابلیت اتصال به دستیار هوشمند سیری را دارد و از طریق آن می‌تواند کارهای مختلف کاربر، نظیر کنترل محصولات خانه هوشمند را در دست بگیرد.

در این میان یک سؤال مهم وجود دارد؛ و آن هم اینکه آیا اپل واقعا برای رقابت با محصولاتی نظیر گوگل هوم و آمازون اکو، نیازی به معرفی و عرضه هوم پاد داشت؟

اپل از زمان عرضه iOS 8 به بعد، قابلیت کنترل سیستم‌های هوشمند سازی خانه را عرضه کرد. در این میان، اپل همیشه سعی داشته تا بهترین تجربه کاربری را در اکوسیستم خود ارائه کند.

مطمئناً استفاده از محصولاتی نظیر اسپیکر هوشمند کمک زیادی به سیستم هوشمند سازی خانه می‌کند. تمامی سیستم‌های مبتنی بر هوم کیت اپل، قادر به کنترل از طریق آیفون و آیپد هستند اما مهم‌ترین مسئله این است که شاید کاربران، همیشه تلفن هوشمند خود را در اختیار نداشته باشند. به همین دلیل استفاده از یک اسپیکر هوشمند برای کنترل تجهیزات خانه، امری ضروری به‌حساب میاید.

امروزه بسیاری از کمپانی‌های تولیدکننده تجهیزات هوشمند سازی خانه، محصولات خود را با سازگاری کامل از آمازون اکو و گوگل هوم درست می‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران هوم کیت از یک عامل نفوذی، برای پر کردن جای خالی هوم پاد در خانه خود استفاده کنند.

در حقیقت، اکوسیستم اپل بدون وجود هوم پاد، کاملاً ناقص است و تنها این محصول است که می‌تواند چرخه نیازهای یک کاربر مجهز به سیستم‌های خانه هوشمند را تکمیل کند.

علاوه بر این، اپل برای گسترش کاربرد دستیار هوشمند سیری، نیاز شدیدی به هوم پاد دارد. سیری اولین دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی بود؛ اما حالا رقبایی نظیر الکسا و گوگل اسیستنت با استفاده از اسپیکرهای هوشمند خود کاربرد خود را بیشتر گسترش داده‌اند. به همین دلیل، اپل برای قدرتمندتر کردن سیری به هوم پاد نیاز دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420