لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتظارات کاربران در سال 2018 از اپل چیست؟

انتظارات کاربران در سال 2018 از اپل چیست؟

سال 2017 یکی از بهترین دوره‌های فعالیت کمپانی اپل بود. عرضه آیفون 10 به مناسب ده‌سالگی تلفن‌های هوشمند آیفون از یک طرف و عرضه iOS 11 با قابلیت‌های مختلف نظیر بستر نرم‌افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده از طرف دیگر باعث شد تا محبوبیت اپل به عنوان یک برند مطرح در حوزه فناوری افزایش یابد.

اما حالا با پایان یافتن سال 2017 و شروع سال جدید، سؤال این است که انتظارات از کمپانی اپل در 2018 چیست و کاربران چه انتظاراتی از این کمپانی سرشناس دارند. با اتاق خبر ان آی سی همراه باشید تا لیست انتظارات از اپل در سال 2018 را مرور کنیم:

1.فیس آیدی در آیپد

سیستم احراز هویت جدید اپل با عنوان فیس آیدی دیگر نیازی به وجود حضور فیزیکی دکمه هوم ندارد. این قابلیت از طرف اپل بسیار هوشمندانه و خوب تجاری سازی شد و همین مسئله باعث شد تا آیفون 10 (آیفون ایکس) محبوبیت بسیار زیاد و قابل توجهی میان کاربران پیدا کند.

انتظار می‌رود که اپل طراحی منحصر به فرد آیفون ایکس را در سال 2018 به تبلت‌های آیپد بیاورد. بااین‌وجود که بسیاری از تحلیل گران، از جمله مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) نیز در مورد تلاش اپل برای تولید آیپد پروهای 2018 با نمایشگر اولد و احراز هویت فیس آیدی شایعاتی را مطرح کرده‌اند.

2.توسعه بیشتر شارژ بی‌سیم

کنفرانس بیست و یکم شهریور 96 یا دوازدهم سپتامبر 2017 اولین باری بود که اپل از محصولات خود با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم رونمایی کرد. اپل آیفون‌های جدید خود و همچنین ایرپادز را با این سیستم سازگار کرده و در عین حال از یک پد شارژ بی‌سیم با عنوان ایر پاور نیز رونمایی کرده است.

در این میان برخی از محصولات اپل هنوز از این سیستم بی‌بهره هستند. از اپل انتظار می‌رود تا در سال آینده محصولات دیگر خود نظیر مک بوک‌ها و آیپد را نیز به این سیستم مجهز کند.

علاوه بر این، محصولاتی نظیر اپل پنسل و مجیک ماوس در حال حاضر با سیستمی غیرمعمول شارژ می‌شوند. به همین دلیل، برخی از کاربران آرزو دارند تا اپل در سال آینده با معرفی نسل جدید این لوازم جانبی قابلیت شارژ بدون سیم را به این دستگاه‌ها بیاورد.

3.بازگشت پورت‌های کاربردی

حذف پورت‌های کاربردی از مک بوک‌ها و حذف جک 3.5 میلی‌متری از آیفون باعث شد تا بسیاری از کاربران از این خصوصیت ابراز نارضایتی کنند. برخی تحلیل‌گران نیز ادعا کرده‌اند که اپل باید برای بار دیگر این پورت‌ها را به دستگاه‌های خود بازگرداند. البته این انتظار آن‌چنان محتمل نیست چرا که اپل هرگز قدمی رو به عقب برنمی‌دارد.

4.حافظه جانبی در iOS

یک انتظار عجیب دیگر! از زمان عرضه آیفون و آیپد، همواره بسیاری ادعا می‌کردند که اپل روزی دست از محدودیت‌های عجیب خود برمی‌دارد و بالاخره امکان اتصال Micro SD را یک آیفون‌ها می‌آورد.

البته باید در نظر داشته که بعید است اپل چنین کاری را انجام دهد. مسائل تجاری و همچنین بحث کاهش امنیت کاربران در صورت اتصال کارت‌های میکرواس‌دی باعث شده تا وجود این قابلیت در دستگاه‌های آینده اپل دور از انتظار باشد.

5.عینک واقعیت افزوده

بسیاری از شایعات تأکید دارند که اپل درحال‌توسعه یک عینک واقعیت افزوده است. تحلیل‌گران همچنین بر این باورند که اپل در بازه 2018 تا 2020 از یک عینک واقعیت افزوده با سیستم عامل rOS رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود که در سال 2018، حداقل نشانه‌هایی قابل اتکا از وجود این محصول شگفت‌انگیز را ببینیم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420